اقاى حكمتيار مزاهب در قران نيست. خدا, قران, محمد و جهار يار براى شيعه وسنى يكى اند. اختلافات بعد از جهار يار است.
امروز بوجود نيامده.
همين رسم در روى جهان است.
براى دين و مزهب ديكرى نميشود كه بيشنهادات رسم را داد..ازهزار سال به اين طرف همينطور امده.
كسى از خدا و بيغمبر و قران منكر نيست حين هم تطبيق دين اسلام در عمل است.
ولى باز هم در ماجراى دانشكاه كابل دست اى اس اى است كه شما را در تحرك اورده است.
ولى اكر علماى ما اعم از شيعه و سنى تنكاتنك باهم كار نكنند نفاق انداد ,توطعه كر,اى اس اى را تشخيص ندهند بس ما خود ما خودها ازبين خوهيم برد.اقاى حكمتيار هم دست بكار شده بحيث شيطان بزرك.
اقاى حكمتيار مزاهب در قران نيست. خدا, قران, محمد و جهار يار براى شيعه وسنى يكى اند. اختلافات بعد از جهار يار است.
امروز بوجود نيامده.
همين رسم در روى جهان است.
براى دين و مزهب ديكرى نميشود كه بيشنهادات رسم را داد..ازهزار سال به اين طرف همينطور امده.
كسى از خدا و بيغمبر و قران منكر نيست حين هم تطبيق دين اسلام در عمل است.
ولى باز هم در ماجراى دانشكاه كابل دست اى اس اى است كه شما را در تحرك اورده است.
ولى اكر علماى ما اعم از شيعه و سنى تنكاتنك باهم كار نكنند نفاق انداد ,توطعه كر,اى اس اى را تشخيص ندهند بس ما خود ما خودها ازبين خوهيم برد.اقاى حكمتيار هم دست بكار شده بحيث شيطان بزرك.