Kamran Mir Hazar Youtube Channel
حقوق بشر، مردم بومی، ملت های بدون دولت، تکنولوژی، ادبیات، بررسی کتاب، تاریخ، فلسفه، پارادایم و رفاه
سابسکرایب

صفحه نخست کابل پرس > ... > سخنگاه 85180

چه کسی در موقعیت های دشوار به یاری رژیم ایران می رسد

7 اكتبر 2014, 20:04, توسط محمد

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُم؛‏(1 اى کسانى که ایمان آورده‏اید! اطاعت کنید خدا را! و اطاعت کنید پیامبر خدا و اولو الأمر [اوصیاى پیامبر] عزیزان خواننده خود شما قضاوت کنید آیه قران است که ای کسانکه ایمان آوردید اطاعت کنید خدا را پس اطاعت از خدا واجب هست یانه؟ بعد گفته آطاعت کنید رسول خدارا پس اطاعت از رسول خدا هم واجب شد بعد بیدون استثنی گفته اطاعت کنید از والوالامر پس اطاعت از ولوالامر هم واجب شد چون از جانب خدای متعال استثنی نشده پس معلوم میشود آطاعت از ولولامر هم واجب است .تو آقای پرویزعیر وجوب را از کجای این آیه در آوردی؟ حالا مشکل ما در این جاست که عمری ها میگویند (منکم/ بر میگردد به آمنو اگر جنین باشد اطاعت از همه مؤمنین واجب میشود چون آمنو مطلق است شامیل عمر و یزید هم میشود چون انها هم به ظاهر مسلمان بودند یا هر ولولامری دیگر .. ولی ما میگویم نه ولول امر بر میگردد به رسول بنا بر این این اولو لامر را باید رسول الله تعیین چرا چون هر کسی را که پیامبر ولوالامر تعیین کند 100 در صد رضای خداوند هم در ان هست چون خود خدای بزرک میگوید : «(وَمَا يَنْطِقُ عَنِ الْهَوَى); او هرگز از روى هواى نفس سخن نمى گويد» ااز این جااین نتیجه هم گرفته میشود که حدیث قرطاس خلاف گفتار عمری ها تضاد با قران نیست بلکه مطابق با قران است پیامبر با وجودیکه ولوالامر را تعیین کرده بود در غدیر خم ولی این بار میخواست کتبا این امر را برای مسلمین ابلاع کند که عمر نگذاشت چون میداست پیامبر چه کسی را والولامر تعیین میکند شما را بخدا اگر زره وجدان دارید خود شما قضاوت کنید برای تعیین والولامر خدا و پیامبر شایسته است یا آدم های مثل عمر که حتی تیمم اش را هم بلد نبود ؟ خوش هالی بی جای این عمری را بینید شما را بخدا میگوید اعتراف خودتان تو کجاگفتتی که اطیعو تکرار شده است بمعنی وجوب است این حرف خود من است .. توچنین گفتی من الان عین عبارت را که تونشتی میارم..اطاعت از اولوالامر بخاطر معصوميت او نه بلكه بخاطر مومن بودن او بالاي مسلمين واجب است. زيرا اينجا ضمير ( منكم) خودش مي فهماند كه اولي الامر بايد ازميان مسلمانان ومؤمنين باشد ... این جمله را تو نوشتی کجای این گفتی تکراراطیعو بمعنی وجوب است تو نوشته مرا برضد خوم تحریف کردی نوشته مرا بیخوان من کفتم برگردادن منکم اگر بر مؤمنین باشد اطاعت هر مومیننی واجب میشود مثال زدم کرزی را خوب دقیق بیخوان بعد خوش حالی کن مثل دیوانها خودت خیالات خودت را تآیید کرده خوشحالی میکنی ..اینکه من گفتم اطیعو تکرار شده است این برای تاکید بر وجود است چه نقضی کننده گفتهای قبلی من است؟من قبلا هم گفته بودم که ولوالامر عطف بر رسول است چنانجه اطاعت از رسول واجب است از ولولامرهم واجب است تو نفهمیدی عمری دوباره بیخوان نظر خود را ونظر مرا هم .هفته فهم از بسکه رویت فشار امده اصلا نه میفهمی چه مینویسی .. یک دیکواندو کار بود در مسابقه شکست خورده بود از بسکه ناراحت شده بود حودش دست هایش را بالا کرده بود میگفت اگر کسی دست مرا بعنوان برنده بالا نمی برد خودم دستی خودم را بالا میکنم . تو هم حالا خودت دست خودت را بالا میکنی هاهاههاهاهاهها تاهنوز هر چه حدیث از کتب معتبر شما اوردم جواب منطقی داده نتوانستید فقط گفتید دروغ است افسانه است پس چنین حدیث های دروغین را چرا از کتابهای تان خذف نمیکنید نام صحیح بخاری را هم بدل کنید به جعل بخاری .. چند حدبث در باره عمر از کتب عمرهای دشمن اهلبیت پیامبر برای شما می آورم تا ماهیت این مذهب ضد پیامبر را خوب بشناسید این است نتیجه انتخاب ولولامرتوسط یک مشت جهال....احمد بن حنبل در مسند و ابن عساکر در تاریخ مدینه دمشق چنین نقل می کنند :

فقال سالم : فسمعت عبدالله بن عمر یقول : قال عمر : إرسلوا إلی طبیبنا ینظر جرحی هذا . قال : فأرسلوا إلی طبیب من العرب فسقی عمر نبیذا فشبه النبیذ بالدم من الطعنه التی تحت السره .

سالم می گوید : از فرزند عمر شنیدم که گفت : پدرم عمر بن الخطاب فرستاد تا دکتر او را حاضر کرده تا به جراحتش (همان جراحتی که ابولؤلؤ به آن زد) نگاهی بیندازد . طبیب شراب به عمر داد و او خورد و از آن جراحتی که زیر نافش ایجاد شده بود ، خون همراه شراب خارج شد .

مسند احمد بن حنبل ، ج1 ، ص42 ، مسند عمر بن الخطاب ، دارصادر ، بیروت

تاریخ مدینة دمشق ، ابن عساکر ، ج44 ، ص414 ، رقم 6/52 ، شرح حال عمر بن الخطاب
ابن سعد در طبقات همین جریان را نقل کرده است ، اما با این اضافه که بعد از آنکه عمر مجروح شد ، مردم به خلیفه گفتند :

یا امیرالمومنین لو شربت شربة ، فقال إسقونی نبیذا و کان من احب الشراب الیه .

مردم گفتند : ای خلیفه ، خوب است مایعی بنوشی . عمر گفت : برای من شراب بیاورید . راوی می گوید : شراب دوست داشتنی ترین نوشیدنی نزد عمر بوده است .
طبقات ابن سعد ، محمد بن سعد ، ج3 ، ص270 ، طبقات البدریین من المهاجرین ، طبقة اولی ، ذکر استخلاف عمر ، دارالکتب العلمیة ، بیروت
آقای پرویز به اون (دم آت که از اسمش خجالت میکشد بی فهمان که این کتابهای شیعه نیست از سنی هاست من چندین بار گفتم ولی فکر کنم ایشان مغز خر خورده اصلا در مغزبوکش جا نمیگیرد ...نوشته اهل سنت به این بالندگی فکری رسیده هاهاهاهاهاها این همه انتحار از بالندگی فکری شماست 90% درصد مواد مخدردر مناطق اهل جهالت کاشت میشود تمام دونیا را به لجن کشیدید این در منطق عمری ها بالندگی فکریست از چرا نباشد شما که ماهیت دین تان ترور است قتل وکشتن بالندگی نباشد پس چه باشد ؟/ مکاتب را اتش زدن هم از بالندگی فکری شماست اره راست میگویی غیر از عمری این کارها از کس دیگر بر نمی اید . طالبان تازه افغانستان را گرفته بودند حکومت که روی بشر سیا کرده بود هم تشکیل داده بودند از نماینده انها در اسلام آباد پاکستان یک خبرنگار سوال کرد که سازمان ملل شما را به رسمیت نمی شاسد نماینده طالبان جواب داد سازمان ملل چیس وی ما سازمان ملل را به رسمیت نمی شناسیم هاهاهاهاها وا بر پدر عمری خر را لعنت با این بالندگی فکری .. داعیشیها هم اهل سنت است تمام دونیارا به وحشت انداخته از مسلمان گرفته تا مسیحی و بزیدی این بالندگی ساخت عمری هاست

جستجو در کابل پرس