Kamran Mir Hazar Youtube Channel
حقوق بشر، مردم بومی، ملت های بدون دولت، تکنولوژی، ادبیات، بررسی کتاب، تاریخ، فلسفه، پارادایم و رفاه
سابسکرایب

صفحه نخست کابل پرس > ... > سخنگاه 85181

چه کسی در موقعیت های دشوار به یاری رژیم ایران می رسد

8 اكتبر 2014, 11:34, توسط پرویز "بهمن"

آقاي محمد!
تمام نوشته هاي جنابعالي واز من در همين صفحه موجود است، هيچ جاي براي اتهامزني ودشنام وتوهين وكج بحثي وجود ندارد. جناب عالي دعواي مسلماني وإيمان وصداقت داريد درحاليكه مسلمان ؛ دروغگو وجعال ومفتري نمي باشد، آيا اين تو نبودي كه دعوا نموده بودي ابن حزم أندلسي ترور پيامبر را توسط ابوبكر وسعد وعمرو طلحه تاييد كرده است؟
آيا بعد از آوردن متن كامل ابن حزم روي جنابعالي سياه نشد؟ دركجا ابن حزم أندلسي ترور پيامبر را تاييد كرده بود؟
شما بحيث يك مسلمان صادق چرا ابن حزم أندلسي را متهم به تاييد ترور پيامبر ساخته بوديد؟ آيا جنابعالي جعلكار ومفتري ثابت نشديد؟
اينكه بازهم تاكيد داريد كه نخير، اين موضوع بيشتر شمارا در نظر مردم حقير وبي وزن ميسازد.
اما دربارهء عطف ( منكم) به الله ورسولش كه حتي يك مبتدئ در زبان عربي هم بحال تان ميخندد بايد خدمت تان عرض شود كه : ( منكم) اي ( من بينكم) اي( من جنسكم) .
يعني يك اولوالامر كه از ميان خودتان واز ازجنس خودتان باشد.
ضرورت اينكه خداوند درظاهر ( منكم) بگويد ولي در باطن ( من جانب الله والرسول) را اراده داشته باشد چيست؟
چرا ذات الله چنين چيزي را به شكل متضاد براي بنده گانش القا نمايد وبنده گانش را درحرج بيندازد؟
آيت قرآن صراحت دارد كه اولوالامر كه ازبين خودتان باشد درين جا هيچ جاي براي تحويل و تأويل وجودندارد.
اما اينكه شما پرسيده ايد كه آيا اطاعت از كرزي وملاعمر و يزيد وحسين وعلي ومعاويه يكسان است يا نه، اين بحث به آيهء مذكور ارتباط ندارد، اين بستگي به درايت وفهم جنابعالي دارد كه چه كسي را بحيث اولوالامر بر گزيده ايد.
در ايران امروزي سيدعلي خامنه ايي خودش را سيد واز اولاد پيامبر ميداند ولي آخوندهاي ديگر نظير منتظري وقمي شيرازي وغيره او را يك فاسق ميدانستند و ميدانند كه به زور وتزوير وخدعه قدرت را غصب كرده است، امكان دارد كه يك اولوالامر بي عقل مانند مقتدي صدر و خامنه ايي وهاشمي رفسنجاني با وجود ادعاهاي نسبت داشتن به خاندان پيامبر جامعه را بطرف تباهي بكشاند ولي يك اولوالامر غير سادات اما مومن جامعه را بطرف رفاه وترقي بيشرفت سوق دهد. شرط اطاعت از اولوالامر معصوم بودن از هرگونه اشتباه وخطا نيست، زيرا خطا وگناه از مقتضيات طبع بشري است،
جنابعالي در قسمت تاكيد بر وجوب از خدا ورسول او حالا ميخواهيد طفره برويد ودر ضمن أقوال مرا نيز تحريف نماييد، درحاليكه تمام عبارات من واضح و روشن است و شما توانايي تحريف آنرا نداريد.
دوست عزيز!
من نگفته ام كه اطاعت از اولوالامر واجب نيست، من گفته ام : حد واندازهء اطاعت از اولوالامر به حد واندازهء اطاعت از الله و رسول او نميرسد وبرابري نميكند، بهمين نسبت مطابق قول شما كه در اطاعت از الله واطاعت از رسول دوبار فعل امر أطيعوا آمده است ولي در بارهء اطاعت از اولوالامر تنها به يك ( و) عاطفه اكتفا شده است. اولوالامر عطف بسوي الله ورسول است ولي ضمير ( منكم) ميرساند كه اين اولوالامر از ميان خود مسلمانان برگزيده ميشود. تخصيص دادن ( منكم) به اوصياي پيامبر يك جعل است ، فريبكاري است، دغل بازي است، بازي با كلام الله است.
نزد الله بزرگ مطابق نص صريح قرآن تنها ملاك برتري تقوا است ونه نسبت داشتن به خاندان پيامبر. يا ايهالناس انا خلقناكم من ذكر واثني وجعلناكم شعوبا وقبائل لتعارفوا ان أكرمكم عندالله اتقاكم .
اين حديث پيامبر اسلام در خطبهء حجة الوداع نيز در شرح اين آيت كاملا مطابقت دارد:
لا فضل لعربي علي عجمي ولا لعجمي علي عربي ولا لابيض علي اسود ولا لأسود علي ابيض الا بتقوي الله ، الا كلكم لآدم وآدم من تراب
اين حديث حجة الوداع روح تساند وباهمي را تبليغ و هرنوع برتري هاي جاهلانهء قبيلوي را از بيخ وريشه رد ميكند.
اين حديث ديگر پيامبر خدا كه روزي به حضرت فاطمه ميفرمايد : اي فاطمه ؛ آگاه باش كه در روز آخرت من از تو وازعمال ات دفاع نميكنم و تنها عملكرد هاي دنيوي ات ترا از آتش دوزخ نجات ميدهد ، نيز ميرساند كه پيامبر اسلام براي اعضاي خانواده اش جايگاه خاص را در نظر نداشته بود و و إلا به پيامبر چه اشكال داشت كه همهء مؤمنين وياران زير قومانده علي عليه السلام در آورد؟
اين جعليات تاريخي وحديث قرطاس وخطبهء غدير خم وغيره همهء آنها جعليات وافسانه هاي آخوندهاي صفوي است كه بعضي از پيروان بي خبر از آنها قصهء سر منگسك جور كرده اند.
اينجا باز جنابعالي شايد ازين حرفهايم برداشت غلط نموده و مرا متهم به انكار از آيهء سورهء احزاب در شان اهل بيت پيامبر نماييد، درحاليكه هدف من دفاع از آيهء سورهء احزاب است كه الله هر نوع پليدي ورجس را از خاندان پيامبر پاك گردانيده است. اما تكرارا خدمت جنابعالي عرض مينمايم كه: طهارت معناي عصمت را نميدهد. پاك بودن از رجس وپليدي هاي ظاهري وباطني به معناي منزه بودن از هرگونه خطا واشتباه را نميدهد.

جستجو در کابل پرس