باعرض احترام به خواننده گان سایت ، قابل یادر آوری اینکه طرح وتصویب کثافت فکری ای بنام قانون احوال شخصیه شیعیان افغانستان درست مطابق به دستورات اصیل اسلام بوده وشخص محسنی کوچکترین دخل وتصرفی درآن نه نموده است ، بلکه ایشان مطابق به اصل ایمانی واعتقادی وحرکت درخط اسلام محمدی ناگزیر ازانجام این ماموریت وکارنامه سیاه است . اگرایشان بخاطرازدواج بادختر 14 ساله ویاتلاش بمنظور تصویب مقررات وموازین فکری اسلام درافغانستان مورد سرزنش قرار میگیرد ! چگونه است که محمدشاه عرب بخاصر ازدواج بادختر هفت ساله لااقل مورد بازبینی قرار نمیگیرد؟ ویابخاطر ایجاد سیاه ترین طرزفکرنسبت به زن محکوم نمیگردد؟ این را باصطلاح ساده میگوید" خر را ماندن وبه پالانش کوبیدن است " . تصویب افتضاح نامه احوال شخصیه شیعیان افغانستان درواقعیت امر روسیاهی دیگریست برای آن عده دلقکان کودن وجاهلیکه امروزه تلاش دارند تااسلام را مدافع حقوق زن ویادرجهت عدالت اجتماعی برباورها بقبولانند، وتبعیض جنسی ونابرابری اجتماعی را شامل افکار واندیشه اسلامی نمیدانند. بحث اساسی امروزه اینست که اگردست مذهب ازدخالت درزنده گی خصوصی مردم وامورسیاسی کوتا نگردد ومذهب قانونآ درجایگاه اصلی اش یعنی حاشیه زنده گی بحیث یک امرخصوصی بازگردانده نشود ، تلاش برای نجات زن ازسیه روزی ومظلومیت بی حاصل وبی نتیجه است .
باعرض احترام به خواننده گان سایت ، قابل یادر آوری اینکه طرح وتصویب کثافت فکری ای بنام قانون احوال شخصیه شیعیان افغانستان درست مطابق به دستورات اصیل اسلام بوده وشخص محسنی کوچکترین دخل وتصرفی درآن نه نموده است ، بلکه ایشان مطابق به اصل ایمانی واعتقادی وحرکت درخط اسلام محمدی ناگزیر ازانجام این ماموریت وکارنامه سیاه است . اگرایشان بخاطرازدواج بادختر 14 ساله ویاتلاش بمنظور تصویب مقررات وموازین فکری اسلام درافغانستان مورد سرزنش قرار میگیرد ! چگونه است که محمدشاه عرب بخاصر ازدواج بادختر هفت ساله لااقل مورد بازبینی قرار نمیگیرد؟ ویابخاطر ایجاد سیاه ترین طرزفکرنسبت به زن محکوم نمیگردد؟ این را باصطلاح ساده میگوید" خر را ماندن وبه پالانش کوبیدن است " . تصویب افتضاح نامه احوال شخصیه شیعیان افغانستان درواقعیت امر روسیاهی دیگریست برای آن عده دلقکان کودن وجاهلیکه امروزه تلاش دارند تااسلام را مدافع حقوق زن ویادرجهت عدالت اجتماعی برباورها بقبولانند، وتبعیض جنسی ونابرابری اجتماعی را شامل افکار واندیشه اسلامی نمیدانند. بحث اساسی امروزه اینست که اگردست مذهب ازدخالت درزنده گی خصوصی مردم وامورسیاسی کوتا نگردد ومذهب قانونآ درجایگاه اصلی اش یعنی حاشیه زنده گی بحیث یک امرخصوصی بازگردانده نشود ، تلاش برای نجات زن ازسیه روزی ومظلومیت بی حاصل وبی نتیجه است .