اين حقوقدان قبيله,شاعر قبيله نويسنده قبيله,سياست مدار قبيله همه همان يك خر هستند,تنها بلان شان تغير كرده.نوشته اين مزخرف عقده يي كثيف انقدر نا خو ش ايند است كه به هنك خر شباهت دارد,از دهن اين مردار ها حرف انسانيت را نميشنونى.اين عجيب نيست كه مانند زرا جان با كستانى كه از كشتن انسان لزت ميبرده.اين شريط است كه انسانهارا اين طور وحشى ميسازد.زمانيكه دانشمند شان اين طور كودن و بيفرهنك و بست باشد,ان نادان همان ميشود كه ما ديديم.
همه مربوط ميشود به شرايط و زندكى مزخرف و غير انسانى قبيلوى ولى انها دو دسته به ان جسبيده اند .روشنفكران قبيله از ان كثافت, جهالت,زن ستيزى قبيله ستايش ميكنند.تا ديروز همه بشتونها در زمان طالبا طرفدار طالب شده بود و ميكفتند كه طالب امنيت راولى ده.به نحوى ميخواستند توجيع كنند.اين كثيف ها از بدى هميشه ستايش كردند همه را به بدى رهنمايي كردند.
ناكس به تربيت نرسد اى حكيم كس
از باغ لاله رويد و از شوره خار و خس
وكل شى ير جعو الى اصلهى
اين حقوقدان قبيله,شاعر قبيله نويسنده قبيله,سياست مدار قبيله همه همان يك خر هستند,تنها بلان شان تغير كرده.نوشته اين مزخرف عقده يي كثيف انقدر نا خو ش ايند است كه به هنك خر شباهت دارد,از دهن اين مردار ها حرف انسانيت را نميشنونى.اين عجيب نيست كه مانند زرا جان با كستانى كه از كشتن انسان لزت ميبرده.اين شريط است كه انسانهارا اين طور وحشى ميسازد.زمانيكه دانشمند شان اين طور كودن و بيفرهنك و بست باشد,ان نادان همان ميشود كه ما ديديم.
همه مربوط ميشود به شرايط و زندكى مزخرف و غير انسانى قبيلوى ولى انها دو دسته به ان جسبيده اند .روشنفكران قبيله از ان كثافت, جهالت,زن ستيزى قبيله ستايش ميكنند.تا ديروز همه بشتونها در زمان طالبا طرفدار طالب شده بود و ميكفتند كه طالب امنيت راولى ده.به نحوى ميخواستند توجيع كنند.اين كثيف ها از بدى هميشه ستايش كردند همه را به بدى رهنمايي كردند.
ناكس به تربيت نرسد اى حكيم كس
از باغ لاله رويد و از شوره خار و خس
وكل شى ير جعو الى اصلهى