کابل پرس: خبری، تحلیلی و انتقادی



پذيرش > دیدگاه > نمى خواهم مانند شما كلمات ركيك را كه از اخلاق انسانى، اسلامى و افغانى دور باشد در مورد (...)

نمى خواهم مانند شما كلمات ركيك را كه از اخلاق انسانى، اسلامى و افغانى دور باشد در مورد شما استعمال نمايم

جمعه 8 اكتبر 2010, بوسيله‌ى حبيب الرحمن الفت

به سر دبير محترم سايت كابل پرس !

بعد از عرض سلام،

با كمال تاسف مضمون محترم گور بز خان عطاخيل را تحت عنوان، حبيب الرحمن الفت نفاق افگن شياد، در صفحۀ اول سايت كابل پرس مطالعه نمودم . چون مضمون آقاى عطا خيل جز افترا، دروغ و تعرض شخصى آنهم با كلمات ركيك و توهين آميز چيز ديگرى نيست، بناً از شما خواهش ميكنم تا چند سطر ذيل رادر صفحۀ اول سايت كابل پرس جهت مطالعۀ آقاى عطاخيل و خوانندگان محترم سايت كابل پرس نشر نمائيد،تا اگر سؤ تفاهم واقع شده باشد آقاى گوربز خان آنرا رفع نمايند. در غير آن حق جواب مفصل را كه بزودى برايتان ارسال خواهم نمود براى خود محفوظ ميدارم.

با عرض حرمت حبيب الرحمن الفت

از حبيب الرحمن الفت شهر اسن - جرمنى

بسم الله الرحمن الرحيم

قابل توجه محترم گوربز خان ((عطاخيل))!

مضمون شما را تحت عنوان حبيب الرحمن الفت نفاق افگن شياد، در سايت كابل پرس مطالعه نمودم. ازينكه مضمون مراتحت عنوان (وحدت ملى و خطر تجزيۀ افغانستان)، كه قبلاً در سايت هاى افغان - جرمن آنلاين و آزمون ملى نشر شده، تحريف و بر آن تبصره نموده ايد، تعجب نكردم زيرا كسانيكه در دل هاى شان كجى است،به مقصد فتنه انگيزى كلام خداوند(ج)، و احاديث پيغمبر (ص) را هم تحريف مينمايند، چه رسد به حرفهاى حبيب الرحمن الفت.

برادر محترم! من شما را خوب ميشناسم و چون حافظ قرآن و عالم دين هستيد، از سبب احترام به قرآنكريم كه در سينۀ شما حفظ است، احترام شما را دارم. كاش در مورد وحدت ملى و تجزيۀ افغانستان، به جواب من مضمون علمى و منطقى مى نوشتيد و علميت تانرا ثابت ميكرديد. تعرض شخصى، تحريف، افترا و استعمال كلمات ركيك مخالف اخلاق انسانى، اسلامى و افغانى ميباشد.

قبل ازينكه من جواب مفصل شما را بنويسم توجه شما و خوانندگان محترم را درمورد مضمون شما به نكات ذيل جلب ميكنم:

متاسفانه قسميكه شما در مضمون تان تذكر داده ايد من در مكۀ مكرمه زندگى نميكنم و مضمون خود را هم از مكۀ مكرمه به سايت هاى انترنتى نفرستاده ام. من هم مانند شما يك پناهنده هستم و از مدت بيست و شش سال در شهر اسن آلمان به حيث پناهنده زندگى مينمايم. من مانند شما شخص مجهول الهويه نيستم و به اسم مستعار نمى نويسم، ومضمونم را هم از شهر اسن به سايت هاى افغان - جرمن آنلاين و آزمون ملى فرستاده ام و اسم و آدرس من هم در ابتداى مضمون تحرير شده است، بناً اين فرمودۀ شما كه من در مكۀ مكرمه هستم صحت ندارد.

شما در قسمت ديگر مضمون تان چنين مينويسيد: (( تا جائیکه اطلاعات این بنده عاجز نشان میدهد آقای حبیب الرحمن الفت به امضای برهان الدین ربانی غرض تحصیل به مدارس عربستان سعودی آنهم درپس پیری به سویهء شاگران مکاتب ابتدائی و لیسه های دینی عربستان معرفی گردیده وآنجا درس وتحصیل کرده است حالا برهان الدین ربانی رامتهم به قوم گرائی کرده که گویاتنظیم جمعیت اسلامی همه خویشاوندان واقارب برهان الدین ربانی بودند درحالیکه تعداد کثیری ازاعضای فامیل بدنام الفت درسفارتها ودفاترسابق تنظیم جمعیت درکشورهای عربی مصروف جمع آوری پول بودند))، اين فرمودۀ شما هم افترا و دروغ محض ميباشد.

براى معلومات جناب شما بايد متذكر شوم كه من نه به امضاى استاد برهان الدين ربانى به مدارس عربستان معرفى شده ام و نه در عربستان درس و تحصيل كرده ام. علاوتاً خودم و يا عضوى از اعضاى فاميل الفت در سفارتها و دفاتر سابق دفتر جميت در كشور هاى عربى مصروف كار و يا جمع آورى پول هم نبوديم. فاميل الفت در زمان جهاد اكثر رهبران و تنظيم هاى جهادى را كمك معنوى و مادى نموده و در راه جهاد شهيد داده است و استاد ربانى و ديگر رهبران جهادى در موقفى نبودند كه اعضاى فاميل الفت را براى تحصيل يا وظيفۀ رسمى به كشور هاى عربى معرفى نمايند.

شما براى اثبات قول تان بايد سند معتبر ارائه نمائيد در غير آن اين ادعا هاى شما افترا يا افك (دروغ شاخدار) است و كاذب بودن شما را به تمام خوانندگان ثابت ميكند و شما هم به حيث عالم دين خوب ميدانيد كه خداوند كاذبين را لعنت ميكند.

من با در نظر داشت عفت كلام و كرامت انسانى نمى خواهم كه مانند شما كلمات ركيك را كه از اخلاق انسانى، اسلامى و افغانى دور باشد در مورد شما استعمال نمايم و يا فعلاً به جواب شما كه هر روز به يك نام مستعار جديد مضمون و مقاله مينويسيد بپردازم. بناً از شما محترمانه خواهش ميكنم تا مضمون مرا كه در سايت هاى آزمون ملى و افغان - جرمن آنلاين چاپ شده و دور از قوم گرائى و فاشيزم ميباشددو باره به غور مطالعه نموده وافكار فاشيستى خود تانرا در آن داخل نكنيد و درمورد مضمون خود تان كه جز تعرض شخصى و افترا چيز ديگرى نيست، در مدت يك هفته از خوانندگان سايت هاى انترنت و فاميل الفت معذرت بخواهيد و اشتباه تان را اصلاح نمائيد.

در غير آن جواب مفصل مضمون شما را به سبك ادبيات خود شما و با افشاى هويت اصلى تان در سايت هاى انترنتى نشر خواهم كرد تا در آينده، افغانها در سويدن و ديگر كشور ها فريب شما و امثال شما را نخورند و به هر اسم مستعارى كه بنويسيد شما را بشناسند. با احترام

حبیب الرحمن الفت نفاق افگن شیاد زیرنقاب دین

پنج شنبه 30 سپتامبر 2010, بوسيله ى گوربز خان "عطاخیل "

IP Plans: Best Cloud Web Hosting

Professional web services including fully managed VPS and dedicated servers for businesses and individuals.

Domain Registration - Search and register your domains with IP Plans
Fresh Cloud Shared Hosting with IP Plans
Fully Managed Cloud and SSD VPS with IP Plans
Fully managed Dedicated Servers with IP Plans






37 تن همین اکنون این صفحه کابل پرس را باز کرده اند

پذيرش > دیدگاه > نمى خواهم مانند شما كلمات ركيك را كه از اخلاق انسانى، اسلامى و افغانى دور باشد در مورد (...)

آگهی در کابل پرس

loading...

پيام‌ها

  • آقای افت سلام!

    ازاینکه مقالهء بنده را خوانده اید ودر روح وروان تان تاثیر کرده است خیلی خرسند شدم. و ازاینکه حالا درکابل پرس مرا مخاطب قرارداده ی ومستقیما بامن مخاطب استی با حفظ احترام به کرامت انسانس شما هیچ گونه کلمه خارج ادب را استعمال نمیکنم .

    اما این را بدانید که باردیگر به اشتباه رفته اید چاپ عکسهای که شما ازسویدن درسایت دیده اید ازطرریق سایتهای انترنتی قبلا به نشررسیده واین دلالت به این نمیکند که من ساکن کشورسویدن باشم. شاید ازشدت خشم وغضب که برشما حاکم شده است کس دیگری را عوض بنده به اشتباه گرفته اید ای کاش که بنده حافظ قرآن مب بودم اما نه مانند شما بهرترتیب هرکسکه درنظرتان گوربزخان عطاخیل جلوه کرده است به یقین که او غیر ازمن است ولی خوب است کاسه عقده تان را بالای هر کی میخواهید بشکنید خالی ازخیر نخواهد بود من تماشا می کنم .. اما من برخلاف حدس شما درسویدن سکونت ندارم. واینکه شما ساکن کجا بودید وهستید شاید اطلاات بنده درزمینه غلط بوده باشد ولی من آنچه که نوشته ام نقد برنظرات تفرقه افگنانهء شما بوده که خواسته اید بار دیگر جنگهای مذهبی را درافغانستان دامن بزنید این شما استید که باید ازهزاره ها وشیعه ها معذرت بخواهید ونه من

    موفق باشید

  • حبيب الرحمن الفت
    man mazmon shoma ra dar site azmon meli khandam ,shama na tanha ke ba hazara ha wa ahle tashau afghanistan tawhin karda budin balke ba tajik ha ham tawheen karda budin chenanche az alat wajgoon shodan awzai seyaase wa alat jang ha wa inke chetor tawasot ke , shoro shud wa chora , wa ki ha in watan ra ba pakistan forokhta budand !? wa hale ki ha baaes tajzia afghanistan meshawand ? hich cheze nanawesha budid balke tabq mamol ghiar pashtun ha ra baes tajzia tahlil karda budid wa dar ashia az Golo wa Sayaf nam borda bidid wa az pakistani budan harakat taliban hich esharah nabod .. wa ba Masood ke had aqal dar moqabel tajawoz pakistan estadagi karda bud berahmama tawhin karda budid . dar yak jai hama ra afghan gofta budin dar jai degar baz ham jang awghan wa hazara gofta bidid .. man ba deqat matalea kardam wa ba Wias naseri ham mail kardam ,, namidanam ke wais naseri ra che shuda ke mazmon shuma ra nashr karda , fekr kardam ke an ham zer tasir zarba hai wahdat meli shuma rafta bashad chenanke hale wahadat meli behtarin asleha barai zadan aqwam ghair pashtun shuda tawasot pashton ha dar 10 sal akhir . omid war nestom ke Wais naseri ham mawred hadaf qarar grefta bashad ..wagarna wais naser Masood buzorg ra az man wa to behtar meshnasa ke o na watan forosh bod wa na khayen mesle degar rahbaran wa na madeyat parast ..

    • مردم چهرهای کثیف جمعیتی های بدنام را قبلا شناخته اند

      من از رد وبدل نمودن این پیامهای دیپلوماتیک میان گوربز بی هویت وآقای حبیب الرحمن الفت که ازبستگان خاندان مرحوم گلپاچا الفت است چنین درک کردم که بار دیگر جمعیتی های شکست خورده ومنفورملت ضرورت مطرح ساختن کدام جیره خور دیگرشان را درسرمی پرورانند. ما قبلا نیز چنین درامه هارا دیده ایم اما خوشبختانه که مردم به اجرای حرکات این درامه ها قبلا آشنا شده اند وهیچ ضرورتی را نمی بینند که مقاله های مزخرف این افراد را بخاطر اجرای این درامه ها بخوانند.
      ویس ناصری دم بریده که هنوز هم دل از قهرمان ملی خود برنکننده اساسگذار این درامه هاست. او زیر چتر نامهای پرزرق وبرق اسلام ، ملت وآزادی تنور را داغ دیده ونان خودرا می پزد. اویک آرمان در دل دارد که روزی سایت مزخرف وبرنامه های تکراری وبی کیفیت اش درانظارمردم با این درامه بازی های کثیف مشهورشود. شاید بیجا نبود که سال گذشته نام وی همراه نام مسکینیار درکابینه کرزی بحیث وزیر اطلاعات وفرهنگ در سایت خاوران اعلان شده بود.

      اززمانیکه ناصری دلقک شورای نظاری پا به تلویزیونها وسایتهای انترنتی گذاشته است او هرازگاهی یک جمعیتی خبیث خود را برسر زبانها می اندازد بعد از او معذرت خواهی کرده وکس دیگری را بالا میکشد فکرکنم که برهان الدین ربانی حالا وظیفهء خوبی به این دلقک سپرده است. ناصری که زمانی ملا های شیعه را دربرنامه های خود برضد ملازاده وهابی تحریک میکرد حالا خود به یکی ازنوکرهای زرخرید ملازاده تبدیل شده وعلیه شیعیان وهزاره ها جفنگ میگوید.
      اماآقای الفت که شاید گذشته جمعیتی نداشته باشد ازسیاق مضمونش درسایت ناصری معلوم میشود که حالا این بار او است که درامه ناصری را به نحو احسن اجرا خواهد کرد.

      میخواهم ازآقای الفت بپرسم که آیا مضامین گربز درکابل پرس ازمضامین اشخاص دیگری که همه آنهارا می شناسند وهویت آشکار دارند مانند کریمی استالفی، نورالحق نسیمی ، ثریابها، فرشته حضرتی، حفیظ منصور سقاو پرست، فهیم دشتی وغیره جیره خوران جمعیتی چه چیز اضافه دارد که شمارا به نوشتن این نامه وا داشته است؟
      اشخاص دیگری مانند حسین زاهدی وسلیمان راوش وجعفررضائی که حتی به اسلام وخدا وقرآن وپیامبر ازسالها به اینطرف نفرین میفرستند وهویت شان نیز معلوم است چرا شما ویا آقای ویس ناصری تانرا وا نداشت که تاکنون دربرابرشان عکس العمل نشان می دادید؟ آیا نزد شما چه کسی بیشتر ارزش دارد خدا وپیامبر وقرآن یا بابه کلان وفامیل تان ؟

      واضح است که شما جزیک چیز هیچ هدف دیگری ازین رد وبدل کردن نامه های دیپلوماتیک بین هم دیگرندارید وآن این است که میخواهید کدام درامه نوین را بخاطر مشهورساختن کدام جیره خور دیگرتان براه بیاندازید تا باردیگر بچشم مردم خاک بپاشید. تا جائیکه من ازین موجودات شناخت دارم درسویدن شخصی بنام یوسف بها که شاید برادرثریا بها باشد به مرض قومگرایی مزمن مبتلاشده است که او نیز ازاظهار این مرض کوچکترین شرم وحیا ندارد وفکر نمی کنم که خودرا بی دلیل زیر نام گوربز پنهان کرده باشد. اما تا جائیکه من گوربزرا تشخیص داده ام وی یکی از نیمچه ملاها ویکی ازظرف شویان عربها درکویت است که هرازگاهی ازطرف سقاوی های اروپا وامریکا دعوت هم میشود گاه گاهی صدای خویش را ازتلویزیونها نیز بلند میکندکه هیچ جای تعجب ندارد

    • مگر همین ثریا بها نبود که بدستور و همکاری آی اس آی چتلستان کتابی را بر ضد نجیب الله نوشت ؟

      یکی دو اجنت و غلام پنجابی های کثیف و بویناک چتلستان در سایت های مختلف افغانی ثبت نام کرده اند و اکثراً زیر نام غیر پشتونها با دامن زدن مسایل قومی و ملی تلاش دارند نفاق و شقاق به میان آورند.

      این یکی دو که در کابل پرس زیر نام عطا خیل ، خان، مزاری ، روشن، سهراب سپهر .... راجستر اند همان پالیسی آی اس آی چتلستان را پیش میبرند که عبارت از دامن زدن به مسایل قومی و ملی و دشمنی بین پشتونها و غیر پشتونها است.

      پالیسی آی اس آی این است تا دشمنی بین غیر پشتون و پشتون را تا حدی دامن بزنند که پشتونها مجبور شوند به چتلستان خود را نزدیک سازند. تنها طالبان و رهبری فروخته شده آن برای پنجابی های کثیف و بویناک کافی نیست . آنها میخواهند دشمنی واقعی را بین افغانها تماشا کنند.

      اینکه مزاری = خان= عطا خیل= درویش دریادلی ..... تمام پشتونها را محکوم میکنند و اینکه مزاری زیر نام غیر پشتون میگوید تمام روشنفکران پشتون قتل عام شوند بخاطری این نیست که او احمق است یا قوم پرست. این به خاطر آن است که او پالیسی آی اس آی چتلستان را آرزو دارد در افغانستان تطبیق کند.

      مطابق این پالیسی افغانها بخصوص پشتونها باید از روشنفکر ، مشران قومی ، داکتر ، آثار و افتخارات تاریخی محروم شوند. این همان پالیسی است که این پنجابی های وحشی در بنگله دیش عملی کردند.

      قوای نظامی چتلستان همینکه دانستند که بنگالی ها مصمم به تعین حق سرنوشت خویش اند و میخواهند میهن مستقل خود را بنا نهند در ظرف فقط سه تا چهار ماه هزاران هزار داکتر، معلم، تاریخ دان، عالم دینی ناسیونالیست، شاعر ، نویسنده بنگالی را با آبادات و افتخارات آنها از بین بردن ولی این پنجابی های کثیف و بویناک نمیدانستند که آنها سیر تاریخ را نمیتوانند مانع شوند و بنگالی ها به کمک هند کبیر قوای پنجابی های کثیف و بویناک را با شکست شرم آور مواجه ساختند.

      جالب است که وقتی این یکی دو اولاد پنجاب چیزی بر ضد افغانستان میگویند یکی دو احمق چون بینا ، شیلان ، خراسان طوطی وار آنرا تکرار میکنند بدون که اینکه در نظر بگیرند که هیچ ازبک، تاجک و هزاره عاقل و روشنفکر اینقدر نفرت در وجود خویش در مقابل پشتون ندارد.

      افغانها باید آگاه باشند که انترنیت در عین حال که بزرگرترین دستاورد انسانی است از جانب یکعده برای مقاصد شوم هم میتواند استفاده شود. که پنجابی های کثیف از آن برای مقاصد حیوانی شان بر ضد کشور ما و هند کبیر استفاده میکنند. چهره های این اولاد کثیف پنجابی ها را باید بشناسیم و نباید فریب شانرا بخوریم.

    • جناب محترم تنویر درود برشما!

      واقعا درست و دقیق فرموده اید اشخاص وافرادیرا که نام برده اید همهء آنها یک شخص ویا چند شخص که باهم تبادل ایمیل ها هم دارند اگریکی آن غیرحاضرباشد دیگرش به همان نام وارد سخنگاه شده وبه چرندیات خویش ادامه می دهند. تفکیک این موضوع که کی است کاملا دشوار است این افراد همه یک هدف را تعقیب میکنند که همانا داغ ساختن مسایل نژادی وتوهین روشنفکران پشتون است. به تائید حرف های شما باید اضافه کنم که خود باند جمعیت یک باند فاشیستی ومافیائی است. اساس ومبنای این باند براساس قومیت استواراست جمعیت به اصطلاح اسلامی از بدو تاسیس تا حال بحیث یک گروه انحصارگر قومگرا با افکار وعقاید ظاهرا اسلامی به حیث یک دانه ء سرطانی دربدن مریض این ملت داخل شده است.

      من مضمون جناب محترم الفت را هم درسایت کثیف آزمون ملی وهم درپورتال افغان جرمن انلاین خواندم. مضمون جناب الفت در پورتال افغان جرمن انلاین به تاریخ 2010/9/29 زیر عنوان (وحدت ملی وخطرتجزیهء افغانستان) نشرشده است. عین همین مضمون درسایت به اصطلاح آزمون ملی بدون ذکر تاریخ نشرشده است که سردبیر سایت کفن کش شورای نظار درمقدمه ازجناب الفت بخاطر تاخیر درنشرمضمون معذرت خواهی کرده است. حال شما میزان دغل بازی های شورای نظاررا خوب ملاحظه کنید. آقای الفت درپورتال افغان جرمن انلاین چنین نوشته است:

      "احمد شاه مسعود به تشكيل شوراى نظار و اتحاديۀ سمت شمال پرداخت و اختلافات لسانى و قومى را به اختلافات سمتى تبديل نمود كه اين يك اقدام عملى در راه تجزيۀ افغانستان بود."

      درحالیکه درمتن که جیره خور شورای نظار به نشرسپرده بعداز لفظ احمد شاه مسعود داخل قوس قهرمان ملی نیز به آن اضافه شده است. حالا این را باید پرسید که دست برد زدن وتصرف بیجا درمضمون یک نویسنده جنایت نیست آیا این لفظ قهرمان ملی ازخود جناب الفت است؟ که نه اگراست چرا درپورتال افغان جرمن انلاین این لفظ ذکر نشده است. چرا سردبیریک سایت با وجدان یک نویسنده اینچنین بازی میکند. مگر طفل یک مکتب هم این را میداند که با گذاشتن یک نقطه بالای( فیل) به( قیل) تبدیل میشود. چه حق دارد که کسیکه اجازه تصرف ودست درازی بالای متاع کسی را نداشته باشد به آن تجاوزکند.

      حالا آقای ناصری خواسته است که کدام جیره خور دیگریکه با جمعیت قطع رابطه کرده وی را با سلاح محترم الفت شکار کند تا شخص اصلی گمنام باقی بماند. زیرا طوریکه دربالا عرض کردم این کار جمعیتی هاست هروقتیکه یک عضوی ازاعضای جمعیت استفراغ شد او یا ترورفزیکی میشود یا هم ترورشخصیتی. جمعیتی ها بنا به عادات بمرگ شان تفاله های خودرا نمیگذارند که خارج ازدایرهء شیطانی شان زنده گی کنند. خود ویس ناصری چندین بار ازجمعیت استفراغ شده ولی باز به آن چسپیده است. سایت بدنام سرنوشت که توسط برهان الدین ربانی تمویل میشود بارها ویس ناصری را گوشمالی داده وبه وی اخطار کرده که اگر از دایره ای تعین شده کمی بیرون بچرد او را مجازات میکنند. این جنگهای ذات البینی واین نامهای مستعار وبدام انداختن مهره های استفراغ شده وبیکاره یکی ازتاکتیک های است که شخص مسعود به آن مبادرت می ورزید. مسعود در اوج جنگهای تنظیمی اش با دیگران درزمان تجاوز شوروی سابق همیشه افرادیرا که بدردش نمیخورد او را به دستگاه خاد افشا میکرد وشخص اصلی را که برایش مهم ، ارزشمند ،موثر وعمده می بود اورا می پوشاند این عادت بمرگ این خائینان بوده وهست که آقای محترم الفت باید به این راز پی برده ونوشته های پرمحتوای خویش را درهمچو سایتهای مافیائی به نشرنسپارد.

      چیز دیگری را که میخواستم درخاتمه خدمت جناب الفت و دیگران بیان کنم این است که: ضرب المثل مشهوری است که: به لق لق کردن سگ دریا مردار نمی شود"

      مرحوم گلپا چا الفت وخاندان معظم او آنچنان مردم ناشناخته برای مانیست که افراد بی هویتی نظیر عطاخیل و مزاری و دریا دلی وسپهر تاریک ضمیر و دروغگوکه خودرا( راستگو خوانده ) وغیره بتواند برقامت بلند آنها کوچکترین لطمهء وارد کنند. الفت بزرگ، یکی ازچند ستون محکم واستوار ادبیات وفرهنگ پشتو میباشد که هرپشتون وغیرپشتون به او می بالد. من ازجناب محترم حبیب الرحمن الفت میخواهم چنانچه قبلا درپیام اولی خویش تذکر دادم لطفا به جواب این اوباشان نپردازند که اینها بیشتر مطرح میشوند ونه هم کسان دیگری را بی جهت آماج حمله قرار دهند که بدون مبالغه درین کار بازنده شما خواهید بود. بگذارید تا این کابل پرس باقی است این افراد عقده ای بیایند وزیر صدها نام خودرا راجسترکرده وبه دیگران توهین کنند اما کسی که بزرگ باشد او هرگز توهین نمی شود.

      اگرخیلی علاقه مند استید که به مضامین پرمحتوای تان علیه این خائنان ادامه دهید لطف نموده کسانیکه آدرس های معلوم دارند با آنها شروع کنید. با همان اشخاصی پرچمی جمعیتی وشورای نظاری نظیر: هارون امیرزاده، نورالحق نسیمی ،کریمی استالفی، ثریا بها، حفیظ منصور، فهیم دشتی ،فرشته حضرتی که سراسر پشتونها را توهین میکنند وبه تمسخر میگیرند وجفنگ می گویند وسایتهای خاوران وجاودان ازچرندیات شان پر است وعلنا تجزیه طلبی را تشویق وترغیب میکنند. بدون شک ویس ناصری نیزیک ضلع این توطئه است که بدلایلی خواسته است که خودرا ازیاران خویش درظاهر جدا نشان دهد. که مردم به این ترفند بازی ها وماده رندیهای شان ازقبل آشنا استند.

    • آقای کاکر ! درست فرموده اید که : به لق لق سگ ، دریا مردار نمی شود ! کوشش کنید جف جف کنید تا دریا مردار شود .

      بیاد داشته باشید که این حقیر عضویت هیچیک از جریان ، گروه ، باند و حزب سیاسی و مذهبی را ندارم ، تهمت نبندید و دروغ نگوئید . هرچی مینویسید با استدلال و منطقی باشد به سر چشمان میپذیریم ورنه سرسخت ترین دشمنم دروغ گو ، بهتانچی و جعل کاران اند ، از هر قوم و قبیلۀ که باشند .

    • ممحترم مزاری!

      شرط نیست که من اسناد عضویت شمارا بکدام حزب ویا گروه سیاسی پیدا کنم وپیش چشمان تان بگذارم. مهم نقاط نظر افراطی وتنگنظرانه، دشنامها وتوهین های که به جانب مقابل روا میدارید این خودش نماینده گی ازین میکند که کسانی شمارا تغذیه فکری میکنند وشما چشم بسته ازان پیروی کرده وبه دشنام وتوهین طرف مقابل می پردازید. احزاب وگروه های که قبلا مطرح بودند ازح د خ. گرفته تا احزاب مجاهدین همه به نحوی منحل شده وتشکیلات جدیدی را بوجود آورده اند. چه اینکه شما عضو کدام گروه باشید ویا نباشید مهم نیست مهم پیامهای توهین آمیزتان است که بحیث یک نقطهء مشترک میان پرچمی های کارملی جمعیتی های ربانی مسعود، طرفداران جنرال دوستم واعضای حزب وحدت خلیلی ومزاری همه یکسان دربرابر حق وحقیقت موضعگیری میکنید . مگر عضویت دریک جریان سیاسی شاخ دارد ویا دم؟

    • آقای محترم کاکر

      من به اين تخم حرام زیر چندین نام همچنان چلینج دادم که اگر واقعا ً عضو آی اس آی چتلستان نیست و واقعاً همان دریا دلی و چندین نام دیگر که در فوق ذکر کردم نیست چرا مانند یک بیوه زن پنجابی کثیف و بویناک زیر نام عطا خیل پنهان است ؟

      چرا مانند میرهزار ، فرشته حضرتی ، حفیظ منصور خود را معرفی نمیکند ؟

      ولی شما باور کنید که این تخم حرام اجنت آی اس آی چتلستان است چون تمام آنچه میگوید چیزی است که حلقوم جنرال حمید گل بیرون میشود و سیاست آی اس آی در قبال افغانستان است . یعنی دامن زدن به نفاق و جدایی قومی با توهین و دشنام تا دیگران بخصوص پشتونها بر ضد دیگر اقوام برادر تشویق شوند.

      ولی من هر وقتی این تخم حرام پشتون ها را توهین میکند با صدای رسا میگویم زنده باد تاجیک، زنده باد هزاره ، زنده باد ازبک و دیگر اقوام افغان تا دل پنجابی های کثیف و بویناک بکفد و تا پول کثیف را که این تخم حرام میگیرید حرامش گردد.

      دشمن اصلی پنجابی های کثیف و بویناک چتلستان است. هر چند دیگر کشور ها هم به خاطر منافع شان اقداماتی بر علیه مادر وطن ما میکنند ولی کاری که پنجابی های کثیف بر ضد مردم ما ، بلوچ های قهرمان، پشتونها، بنگالی ها ، کشمیری ها و مردم قهرمان هند میکند نه حیوان میکند ، نه روس کرده و نه امریکا

      لعنت و نفرین ابدی باد بر پاکستان= چتلستان این عقده سرطانی

    • آقای کاکر درود ! این حقیر هیچگاهی افراطی ، تنگنظرانه و شوونیستی نظر ، اندیشه و تفکر نداشته ام و یگانه تغذیه فکری مرا برگهای تاریخ حقیقی سرزمینم میکنند که تا دیروز خواندنش برایم حرام دانسته میشد .

      باوجودیکه این حقیر بیموجب هیچگاهی مستقیم کسی را دشنام ، تحقیر و توهین نکرده و تا توانسته ام عفت قلم را نگه دارم ، ولی گاه گاهی تبلیغ دروغ و شایعه پراگنی طرف مقابل آنقدر شنیع ، خلاف حقیقت و واقعیت هاست که مجبور میشوم طور کنایه برایش تفهیم نمایم که برادر ، آنچی می اندیشی و راهی را که انتخاب نموده یی غلط و نادرست است . شاید این پیامم را دشنام و تحقیر در حصه خود دانسته وشکوه شکایت سردهد که مزاری هرزه نویس است .

      به نظر این حقیر دکم اندیشیدن ، تعرض رسمی به زبان وافتخارات رسمی وقبول شده یک ملت ، جعل کردن تاریخ و فرهنگ ، تعرض وتجاوز رسمی به حریم شخصی و مدنی انسان ، پرده پوشی و کتمان حقایق روشن وآفتابی و مشتی اجیران ومزدوران آدمکش ووطنفروش را فرزندان حقیقی وطن خواندن ، توهین و تحقیر بمراتب بزرکتر است ، نسبت به آنچی من نوشته ام و مینویسم و خواهم نوشت . تا حد که توانایی دارم کوشیده ام برادران عزیز پشتون خود را بفهمانم که اوغان یا افغان قوم و قبیلۀ دیگری است که مربوط میشوند به سرزمین دیگری و فرهنگ دیگری . چرا و به چی دلیلی این نوشتۀ مرا توهین و تحقیر میدانند ؟ اگر من می نویسم که فاشیستان پشتون ( یا شاید اوغان ) مانند امیرعبدالرحمن و نادر خان پایه گذاران نفاق و تفرقه ملی بودند ، چرا نمی پذیرند !

      آقای کاکر ، آنچی کاشته اند میدرویم . جنایات خلقی ها ، پرچمی ها ، مجاهدین ، طالبان و اینک دولت پوشالی کرزی فرآورد همان اندیشه قومگرایی ، برتری جویی و هلوکاست امیران و حاکمان جبار گذشته است که اینک به حاصل نشسته ایم . ما تجزیه طلب نیستیم ، قومگرا نیستیم وآرزو داریم تمام باشنده گان سرزمین ما از همه اقوام و قبیله ها بدون اکثریت و اقلیت در جوار هم و با همکاری همدیگر زنده گی نموده وبدانند و آگاه شوند که هویت جعلی برای ما تراشیده شده وما همه اوغانان یا افغانان نیستیم . بعد ازآنکه قبول حقیقت کردیم و به یک نتیجۀ سالم و همه پذیر رسیدیم ، میتوانیم متفقانه و برادروار پهلوی هم خود را یا افغان بنامیم و یا هر چیزی را که آرای مردم ما خواستند . تا آنگاهی که بنام اکثریت و اقلیت و سیاست ملی سازی های جعلی ادامه داشته باشد هرگز روی سعادت و خوشبختی نخواهیم دید . فقط همین .

    • چوچه گک پنجابی های کثیف و بویناک چتلستان باز هم همان چیزی را تکرار کرده که مزخرف = مشرف و پدر معنوی او جنرال حمید گل به دهن کثیف اش داده است.

      من آرزو دارم آقای محترم کاکر به تو پنجابی بچه کثیف و بویناک فقط یک حرف بزند و آن اینکه مشکلات افغانستان ، هند، بلوچستان و پشتونخواه اشغالی زمانی حل میشود که کشور مصنوعی چتلستان به حیث عقده سرطانی منطقه از بین برود.

    • محترم تنویر بار دیگر سملام واحترام برشما!

      من فکر میکنم که استدلال وارائه نمودن منطق با این مردم فقط وقت گرانبها را ضایع کردن است. اینها مردمان بیکار ولا ابالی اند که شب وروز فقط برای توطئه چیدن علیه مردم وقت شانرا تیر میکنند. این گروه حتی ازرهبران شان که با توطئه زنده گی کردند وبا توطئه مردند ماهر شده اند و عادت کرده اند که پشت کامپیتوترها بنشینند وعلیه این ویا آن چرند بنویسند. من حتی به جناب محترم الفت این مشوره را دادم که باید با این گروه مافیائی خودرا درگیرنسازد که بیشتر سبب مطرح شدن این ها می شود. این گروه به هیچ معیار انسانی و وطنی وافغانی پایبندی ندارند هرچه که افغان وافغانیت است این گروه به آن دشنام میزند. بناء برای ما وشما وهمچنان محترم الفت لازم است که خودرا مصروف چرندیات ودلقک بازیهای این گروه نسازیم.

      شما شاید دربخش سخنگاه خیلی کم پیام مرا خوانده باشید این بدان معنی نیست که من کابل پرس را مرور نمی کنم بلکه برعکس همیشه کابل پرس را مرور میکنم واستدلالهای شمارا با این دشنام دهنده گان بی معرفت میخوانم اما چیزیکه میخواهم بگویم این است که این نوع کارها بیشتر سبب تقویه اینها میشون این ها دیگر هیچ کاری جز توطئه چنینی ومنافقت ندارند. اما مردم به چهره ها وپیامهای نفاق افگنانه این ها آشنا اند.

    • دلقکان حقیقت گریز ! شما ها کجا توانایی دیدن و شنیدن حقیقت را دارید . هراس دارید که مشت تان را بازمیکنیم و میترسید که چشم ها گشوده شوند . از کدام استدلال و منطق صحبت درمیان است که پابندی ما را به معیار های انسانی ، وطنی و اوغانی شما خدشه دار نموده ؟ ما که غیر از لاابالی نویسی و فخر پوقانه هوایی فروشی شما چیز دیگری نخواندیم .

      بلی ، ما خود را بیکار نموده ایم تا دهن دروغ نویسان را ببندیم و در موقع لازم آلوچه را در جای لازم بگذاریم تا فضای ماحول را ازین بیشتر گنده گی فرا نگیرد .

      بروید به تول اوغان ، بینوا و اوغان ملت تا خود نویسنده و خود خواننده سقاوی نامه های خود باشید . اینجا کابل پرس است و در اینجا مجالی به یاوه نویسان خیالی و بی منطق نیست . در نخستین برگ آن نوشته شده : اگر از انتقاد نمی هراسید ، به کابل پرس بنویسید !

    • آقای نهایت محترم کاکر

      بگذارید یکبار دیگر پنجابی بچه را که در سایت های انگلیسی به نام PakiBoy معروف است برایتان معرفی کنم.

      این تخم حرام فقط یک یا دو نفر است که در سایت کابل پرس زیر نام عطا خیل= خان= سهراب= مزاری= پیغام= روشن = گردیزی= و در سایت های دیگر زیر ده ها نام از عبدالله تا درویش دریادلی ثبت اند. ولی شما میتوانید با یک نظر گزرا در یابید که محتوا و طر نگارش یکی است و تنها با کلمات قدری بازی شده است.

      شما به طور مثال پیام های خان را در مضمون تحت عنوان " بینظیر بوتو مادر طالبان" و " بیرق است یا پیراهن و..." به آقای محترم بایانی با پیام های این بویناک کثیف و مریض مزاری به شما در این بخش مقایسه کنید و با آسانی در خواهید یافت که طرز نگارش یکسان ، محتوا یکسان ولی این تخم حرام فکر میکند که به مشام افغانها بوی بویناک یک چوچه پنجابی نمیرسد.

      من با اآقایان سلیمان، خرستان، بینا، و دیگران در این سایت هم در مسایل زیادی موافق نیستم ولی آنها را چوچه پنجابی صدا نزده ام چون من میدانم که آنها از افغانستان اند ولی در مسایل مختلف با من همفکر نیستند.

      ولی تخم حرام فقط و فقط همان سیاست آی اس آی چتلستان را دنبال میکند که عبارت از توهین به یک قوم خاص برای تحریک آن قوم بر علیه دیگران.

      من نهایت افتخار میکنم که برادران پشتون به چال این چوچه پنجابی های کثیف بازی نخورده و به توهین بالمقابل نپرداخته اند. بگذار این ارمان را این فروخته شده کثیف به گور ببرد.

      شما ولی مطمئن باشید که چون این تخم حرام حالا رسوا شده اند در یکی دو روز آینده زیر نامهای دیگر خواهند آمد ولی من از افغانهای عزیز خواهش میکنم که گول این پرازیت های طفیلی نژاد را نخورند که بر اساس وصیت قائد لعنیت شده علی زنا خود را به پنجابی های کثیف فروخته است طوریکه آن اجنت کثیف خود را به انگریز فروخته بزرگترین عقده سرطانی جهان را ایجاد کردند که امروز مرکز تروریزم بین المللی است.

    • غول تنویره!

      یارا اگر پنجابی و پاکستانی یک نوکر و اولاد نا مشروع داشته باشد آن خودت هستی! لعنت به هرچه غول است!

      غول تنویر اگر به مکه رود
      پس بیاید همان خر باشد
      سر از آخور بدر نکند
      چه کند؟ ارث از پدر باشد

    • آقای شبیرکاکر!

      نمیدانم در کجای نوشته های تنویر استدلال و منطق دیده اید؟ آیا عاقلانه است اگر دو و دشنام را استدلال و منطق به حساب بیاریم. یکبار دیگر از سر بیندیشید! شما اگر خواهان ادامه بحث درست نه بحث "تنویری" هستید بیایید تا از همین ادعای تان که تنویر منطق و استدلال ارائه میدهد شروع کنیم. لطف نموده بگویید چی ها در نوشته های تنویر استدلال و منطق شمرده میشوند. منتظر جواب تان استم. من قول میدهم تا زمانی که به افراد و اشخاص دو و دشنام نداده اید من نیز عفت کلام را در برابر شما رعایت کنم.

    • آقای شبیر کاکر!

      آیا شما گاهی خاندان های حاکم افغانستان را نقد کرده اید؟ آیا گاهی جنگها، برادرکشی ها، خاک فروشی و مزدوری های شاهان حاکم این کشورا از بدو تشکیل این افغانستان تا بحال ادامه داشته است، نکوهش کرده اید؟ توقع تان از دیگران برای قبول اینکه هر چه شما میگویید درست است، آنگاه درست و مناسب است دیگران را نیز مساویانه در ترازوی عدالت و قضاوت قرار دهید. در همین چند سطر تان شما از همه گی را که از قوم و تبار شما نیست بد گفته اید. نظر تان نظر است ولی اگر شما حبیب الله کلکانی را سقاء مینماید بنابر تاریخ سرکاری نوشته شده حاکمان یا بنابرعصبیت های قومی تان پس دیگران نیز حق دارند تا حاکمان همتبار شمارا که سالیان حاکمیت شان از لحاظ زمانی با دوره حاکمیت حبیب الله کلکانی قابل مقایسه نیست ، نقد کنند و آنهارا یک عده کوچی بی تمدنی و فاقد از پیشینهء دولتداری و زنده گی شهری بپندارند چون که هر عمل را عکس العمل است. شما که از منطق صحبت میکند آیا گاهی فکر کرده اید در شمالی ای که کاریز ها و چشمه هایش همیشه جاریست، چگونه میتواند سقاء از درک سقائی کسب معیشت کند؟ آیا موجودیت سقاء در شمالی پر از کاریز و چشمه و جوی و چویچه قابل تصور است؟ من از این دفاع نمیکنم که حبیب الله سقاء بود یا نبود حرف سر این است که این ادعا چقدر واقعیت دارد! حقیقت مهمتر از هر چیزی است. دیگر اینکه آیا سقائی از کوچیگری، و چادر نشینی حقیر تر و پست تر است؟ آیا این درست است تا بدبختی های این کشور طی بیشتر از دو قرن را به حکومت نه ماهء حبیب الله کلکانی و 5 سالهء ربانی و مسعود نسبت داد. بیایید منصف باشیم. آیا همین امروز که یکی دیگر از پشتون ها حاکم کابل است، چقدر مشکل داریم. شما میزان حمایتی را دولت فعلی کابل از کشور های غربی بدست میاورد با حمایتی که دولت ربانی و مسعود بدست میاور مقایسه کنید بعد بسنجید که کدام حکومت بی کفایت تر است. بهتر است حین قضاوت ، عوامل و فکتور هایی را که روش شرایط اثر گذار اند نیز در نظر بگیریم. باز هم میگویم بهتر است منصفانه قضاوت کنم. اگر کسی سوالی را طرح میکند و میگوید که: چه کسانی در طول این 250 سال تصمیمگیرنده امور کشور بوده اند و چرا در این 250 سال ما عقب مانده تر از هر کشور همسایه بوده ایم. جواب این هر چه باشد مهم نیست ولی آیا این درست است که کسی را که چنین سوال را طرح میکند دشمن مزور دانست. تا چه وقتی باید ما به پرستش تابو ها پوسیده ادامه بدهیم و هرکه را که از جمع ما نیست طرد کنیم. آیا این عاقلانه است. منتظر جواب عاری از دو و دشنام تان هستیم. اگر مایلید ما میتوانیم این بحث را ادامه بدهیم.

    • جفیدن سگ یکسان است و فرقی ندارد که اگر سگ سیاه ویا زرد ویا کدام رنگ دیگری داشته باشد. بنا جفیدن یک سور خلقی و یک حزبی گلبیدینی ویا طالبی ویک اوغان ملتی یکسان است و ما با خواندن چند سطر نخست صد در صد انرا تشخیص میدهیم.

      من اگر چه افتخار عضویت شورای نظار را ندارم ولی برایم جای بسی خوشی است که شورای نظار که بنیان گذار ان قهرمان ملی کشور بوده است تا فعلا توانسته است که دل فاشیستان قبیلوی را که از خلقی تا حزب اسلامی وطالب وامروز افغان ملت پوست های خود را تبدیل کرده اند از زندگی سیاه کند وانهارا چنان ارمان به دل ساخته است که از شدت یاس وعصبانیت به انتحار روی اورده اند و یک اصل دیگر هم در پشتونوالی (= فرهنگ بدوی چادرنشینان قبل از میلاد) اضافه کرده اند که عبارت از انتحار در مسجد است زیرا برای شان گفته شده است که با انتحار کردن در مسجد مستقیما شخص به بهشت میرود

      این مردم خریت را بجای رسانیده اند که از یک دزد رهزن که متولد ملتان پاکستان بود بابا ساخته اند ولی این حقیقت تاریخی را که گوش وبینی بابای شان توسط افشاریان ایران به جرم لواط کاری قطع شده بود وبابای شان به مرض سرطان بینی درگذشت را پنهان کنند. بعضی از این فاشیستان (= تنویر) هندستانیان را که امروز زمین واسمان را تسخیر کرده اند مانند ابدالیان خر فکر کرده اند که گویا با هندکبیر خطاب کردن انها هندستانیان جنایات ونسل کشی های رهزن کبیر احمدشاه ملتانی ابدالی را فراموش میکنند.

      تنویر احمق فراموش کرده است که هندستانیان از رهزن کبیر ابدالی سخت نفرت دارند وجنایات این رهزن را فراموش نمیکنند و انها همیشه مدیون فداکاری های قهرمان ملی کشور غازی احمدشاه مسعود شعید سعید رحمت الله عله هستند وبه تاسی از فدا کاری های این قهرمان کشور که در برابر رهزنان و وحشیان قرن بیست وبیست یک و یازنه های پنجابی انها یک جاده مهم را در دهلی بنام قهرمان ملی ساخته اند وپیکر ایشان را از سنگ مرمر تراشیده اند وقرار است یک چنین جاده بزودی در لندن وپاریس ونیویورک وتهران بنام ایشان مسمی گردد که داغ سختی را به دل فاشیستان قبیله که معاشرت شان همیشه با خروسگ وگاو وگوسفند است گردد انشاالله.

    • اقای سهراب اگر قرار باشد که اقای کاکر رهزنان قبیلوی حاکم در اوغانستان را نقد کنند پس مجبور هستند که نوشته کنند که هنوز جسد رهزن کبیر احمدشاه گور نشده بود که فرزندانش سلیمان وتیمور بروی هم شمشیر کشیدندوفرزندان تیمور یعنی شاه شجاع وشاه زمان با برادرشان شاه محمود بارها جنگیدند شاه محمود برادر خود شاه زمان را کور کرد وشاه شجاع لشکر انگلیس را به افغانستان اورد.

      وی باید بنویسد که امیردوست محمد بخاطر قدرت فرزند خود اکبر خان را کشت وفرزندان وی هریک شیر علی وافضل ومحمد اعظم بروی هم شمشیر کشیدند وفرزندان همدیگر را کشتند وعبدالرحمن را فرزندش در بستر خواب زهر خورانید وخودش توسط پسر خود در کله گوش لغمان در حالت مستی به جهنم رفت

      وی مجبور است که بنویسد که بابه کلان نادر غدار یعنی سلطان محمد پیشاور را در بدل طلا به سیک ها فروخت ولقب سلطان محمد طلایی را کسب کرد وفرزند وی یحی که خسر امیر یعقوب بود امیر ذهن علیل را وادار به امضا معاده گندمک کرد که پختانه را زیر سیطره انگلیس گذاشت وعین کار را بعدا عبدالرحمن کرد.

      کاکر صاحب باز باید درمورد شخصیت نادر غدار که در دیره دون هندستان به دنیا امد وپلان های امان الله را ناکام ساخت وبرادرش شاه محمود خان که کلوش های امیر حبیب الله کلکانی را در مقابلش میگذاشت ولی بعدا این برادرها بالای قران مهرکردند وان عیار را که فکر میکرد که همه مانند خودش در سیاست پاکباز هستند را فریفت وسرش را در دار داد. اقای کاکر باز باید نوشته کند که امیر حبیب الله کلکانی نمیدانست که نادر غدار سیاست ماکیاولی را از جد پیشاور فروشش که رسیدن به قدرت را از وفا به عهد وحتی ناموس خود هم ترجیع میداد را فرا گرفته است

      باز اقای کاکر مجبور خواهد شد که وقایع اخیر را هم نقد کند و از رقص کردن پدران خود در ساز اتن در زیر پرچم سرخ شوروی گرفته تا کنفدراسیون پاک-افغان وتربیه تروریست های بین المللی نوشته کند که دراین صورت نه برایش اب میماند ونه ابرو ونه حیثیت!

      پس برای اقای کاکر بهتر اینست که گوش های خودرا بسته وچشم های خودرا کور ساخته وکورکورانه دیگران را مورد تاخت وتاز قرار بدهد ولی باید بداند که این کارش مانند زدن دیوار پخته با کلوخ است.

    • قابل توجه اقای سهراب سپهر وروشن!

      عزیزان!

      فکرکنم که شما ازموضوع بحث خارج شده اید وکوشش دارید بخاطر برحق جلوه دادن خویش به خس وخاشاک دست بزنید.

      این مطالب شما به جناب مخترم تنویر ارتباط میگیرد که من به او گفته ام که او نباید خیلی وقتش را در رد وبدل نمودن پیامهای همسان وتکرار ضایع کند. باشما بحث کردن خودش ضیاع وقت است. زیرا نه شما ازاسپ غرور خویش پائین می آئید ونه ما. مسایل تاریخی را اینگونه یکجانبه وکوتاه مورد بحث قرار دادن نه کار عاقلانه است ونه هم علمی . کنجکاوی درمسایل تاریخی مستلزم دانستن یک میتود است که با دانستن آن میتود ویا آن روش های قبول شده میتوان به صحت وسقم مسایل تاریخی از زویای مختلف پی برد . شما خواسته اید که بخاطر انحراف اذهان بحث اصلی مرا که افشای چهرهء مرموز ویس ناصری است به بیهراهه برده ودرلابلای این بحث ها چهرهء اصلی مار داخل آستین را پنهان کنید.

      عزیزان!

      من نوشته ام که مردم با این دلقک بازیهای شورای نظاری قبلا آشنا هستند آیا دروغ گفته ام؟ چرا شما بحث را به جاهای دیگر می کشانید؟

      من که مقاله جناب الفت را درهردوسایت خواندم به جعل کاری ودغل بازی ویس ناصری انگشت انتقاد گذاشتم وآنرا افشا نمودم شما چرا اینقدر غمگین شده اید وبرای انحراف بحث ازمسیر اصلی آن تقلا دارید؟

      بحث حاکمان سابق افغانستان وجنگهای پسران تیمورشاه با این بحث چه ارتباط دارد؟

      من که افشا کرده ام که جمعیتی ها وپرچمی های کارملی وبخش های ازحزب وحدت وطرفداران جنرال دوستم همه یکسان می اندیشند وبرای بدنام ساختن افراد توطئه می چینند وبرای اینکه مضامین شان خواننده پیدا کند هرازگاهی یک توطئه را خلق میکنند وماجرا می افرینند آیا من دروغ گفته ام؟

      شما خود فکرکنید که یک سردبیر سایت بدون اجازهء یک نویسنده چرا به مقاله ای وی دست برد زده ویک کلمه دلخواه خود را به آن اضافه میکند؟ چه حق دارد؟

      وباز درمرحله بعدی که آقای الفت گوربزرا یک هفته وقت داده درحالیکه گوربز توسط ویس ناصری قبلا خبرشده است که چنین مقاله ای درراه است او خودرا آماده نموده واولین پیامگذار خود گوربز است وبه ریش آقای الفت خندیده است. پس شما چرا ازین نوشته های من برآشفته شده اید ومسلسل مرا مخاطب قرار داده ودر پی آن هستید که بحث را به انحراف بکشانید؟ چرا؟ بخاطریکه مهره اصلی تان افشا شده است. بخاطریکه ویس ناصری بحیث یک گماشته ربانی در درون نویسنده گان ومطبوعاتیان خارج کشور همه را متفرق ساخت. تیم نویسنده گان افغان جرمن انلاین را توته وپارچه ساخت حرکت ملی اصلاح مسکینیاررا مسخره ساخت یک روز استعفا نامه نوشت وروز دیگر چانته بردار مسکینیاراز فرانکفورت تا به شهر اسن گردید. تا روزیکه پسر خاله ربانی بنام فاضل درالمان درسفارت افغانستان بود روزانه به پای بوسی وی حاضر میشد ودستور میگرفت وپلان پارچه پارچه ساختن تیم نویسنده گان پورتال افغان جرمن انلاین را نقشه می کشید. یک روز ملاهای شیعه را دربرابر ملازاده تحریک کرد وروز دیگر اورا به چینل مسکینیار معرفی کر.

      بلی!

      من این بحث هارا مطرح کرده ام عزیزان!

      اگر شما وبا اقای ویس ناصری درین زمینه ها چیزی به گفتن ونوشتن دارید بفرمائید! درغیر آن لطف نموده بحث را منحرف نسازید. بدون شک من عنقریب بصورت مفصل درمورد کارکردهای ویس ناصری تان بحیث ستون پنجم شورای نظار در درون مطبوعاتیان بیطرف وملی چیزهای زیادی می نویسم وبازهم می نویسم امیدوارم که خفه وآ زرده نشوید. به ویس جان ازطرف من سلام بگوئید

    • سلام به همه به پت پرست دیگر قبیله شبیر کاکر نیز !!

      کاکر خان میدانم که در برابر بر ملا کردن حقایق تاریخی مربوط به قبیله خون اوغانها بجوش می اید بجای دلیل اوردن و قانع کردن طرف به دشنام اتهام ناسزا....روی میاورند ..درچند یاداشت تان همان حرف های قبیله گرایان را زمزمه نموده اید .

      مثل((.... ازرهبران شان که با توطئه زنده گی کردند وبا توطئه مردند ماهر شده اند و...))

      ((ینها مردمان بیکار ولا ابالی اند که شب وروز فقط برای توطئه چیدن علیه مردم ...))

      ((...معیار ....""افغانی ""پایبندی ندارند هرچه که ""افغان ""و""افغانیت است ""این گروه به آن دشنام میزند..)).

      کاکر خان از تو چه گله بزرگانت نیز مثل جناب شما قضاوت داشته اند !! همیشه دیگران را دیده اند نه شمله ونصوار... خودرا !! هرگزبخود توجه نکرده اند ...

      رهبران ما کی ها اندهر که مخالف اعمال ضد بشری تان بود باید به حلقه رهبران شمال شامل و الله هو گفته باشند !! ؟؟

      رهبران ما بنابر برداشت شما همه خایین اما برعکس مشران وطن فروش .......فروش شما قهرمان ... خوب شمشیر زن ....!!!

      معیار اوغانی چه است ؟؟ که ما از ان بی خبریم !!!!!؟؟؟

      مدعا ومقصد از این اوغان و اوغانیت چه خواهد ؟؟؟

      خوب بود دانشمند مثل شما به توضیع مسایل بالا میپراخت تا قناعت مخالفین خود را فراهم نمود تا اتهام و دشنام ...

      اقا کاکر با هر که جر و بحث صورت گرفته میتواند اما با بت پرست چون تو هرگز هرگز هرگز .......

      چون که دراین قرن بیست ویک و زندگی در اروپا هنوز هم دنبال قبیله هستید هیچ عقل نامرد سراغت نیامد تا در انتخاب کدام تخلص انسانی اسلامی ادبی ...کمک ات میکرد کاکر خان از تو چه شکایت نابغه شرق تان که خود را در صف استالین لینن مارکس انگلس ماهو جا داد بود و کمونیزم هم به نژاد و قبیله و قوم دل خوش نمیکرد باهزاران درد و افسوس که از دایره قومیت و ملیت پا را فرا گذاشته نتوانست تخلص جناب شان مثل خودت قبیله وی بود تره کی بودنش را یکی از افتخارات بزرگش میدانست و خیمه , کیکدی قوم تر ه کی را گهواره رامردان نامی چون خودش !! بعد ان بلترتیب بقریه , ولسوالی , ولایت در اخر به کشورچسپیده بود شاگرد وفا دار اش کوشش های ناکامی را براه انداخت تا پدر معنوی اش از رهبران سوسیالیزم(تر ه کی صاحب ) یک قدم جلو تر باشد تا عقب تر گویا که با تغیر ناوه غزنی به سور کلی میخواست قریه رهبر را چراغان , شرخ پوش و شهرت جهانی ببخشد اما چکنیم که گاهی بخت با انسان یار نمیشود ....

      عبدالاحد مومند "پضا نورد " تان نیز همولایتی تر ه کی بابا با تقلید از او حین که به "توغندی" به مدار قرار گرفت در جواب سوالی یک خبرنگار که احمقانه از او پرسیده بود گپ های دلت حین که به مدار قرارگرفتی برای ما و مردمت بگو !!!میدانی هم قبیله یی ات چه گفت !! با کامل تعجب گفت میخواهم"سردی " یا بند سر ده" را ببینم مجمع از خبر نگاران با گوشکانی از یک دیگر میپرسیدن سردی چه است به قاموس ...مراجعه میکردند تا اوغان های حاضر مجلس گره معما گشودندو تشریح کردند که "سر ده " زادگاه مومند خان است قبیله مومند انجا میش بره اوش میچرانند سیگان یا جبسی های وطن مامیباشند !!

      مومند خان ما عاشق کلی خود است تا تمام وطن اخر گفته اند اول حان پسی جهان !! او که گاگارین نیست تا بگوید میخواهم زمین , مادر , یا خانه مشترک همه انسان ها را ببینم یا زیبایی زمین را تماشا کنم یا از ان بالا ها جهان را بیینم بعد فضا غبار الودو جنگ زده وطنم (مجموع اوغانستان ) را وتمنا بکند تا روزی وطن اش و فضا ان شاهد ارمی و صلح باشد , مثل سایر کشور های پیشرفته از ان بالاها روشن و چراغان ....

      جناب شما را نیز اگر که به اسمان ها ببرند اگر که به جنت فردوس خدا ناکرده جا دهند باز هم میخواهید با بت قبیله و نصوار دبلی و زنگ شتر تان ... یکجا باشید..

      این بود خشم انسانیت در برابر کاکر !!!

      فکاهی پیاز خوردن واشک ریختن اوغان را برای استادان شوروی در اتحاد جماهیر شوری گفته بودم هفته ها با دیدنم میخنیدن!!

      حال اوغان کجا رها کردنیست کاکر .تر ه کی .خر وتی . محمدزی . احمدزی ....عیسی خیل ... مفت که بدست نیامده است چرا باید رها شود....

      یا بگفته علامه اقبال لاهوری - اوغان اگر که شتر پر از زر اما بدون زنگ گردن را پیدا بکند از همت دون اش که به زنگ شتر دلخوش میکنند نا امید و نا راضی خواهد ماند .

    • جناب کاکر. بنده در صدد دفاع شورای نظار نیستم زیرا فکر کنم که شورای نظار بعد از چپه وچت کردن پهلوانان سورخلقی , حزب اسلامی و طالبان فعلا به اندازه کافی هنوز هم شخ پنجه باشد (که هم است زیرا هنوز هم پست های فوق العاده کلیدی مانند معاونت اول ریس جمهور, ریاست پارلمان, وزارت داخله, معاونت اول ریاست عمومی امنیت ملی, ریاست کمسیون مستقل انتخابات وریاست مستقل المپیک وده هاپست دیگر) که بتوانند با افغان ملتی ها مبارزه کنند وبدین منظور کسی را بنام ویس که بنده با وی اشنایی ندارم تربیه کنند که پورتال بدنام افغان جرمن را تیت وپاشان کنند که باعث رنجیدگی شما گردیده است. شاید اصلا علت از هم پاشی پورتال فاشیستی اوغان جرمن سلیقه های مختلف قبیلوی انها باشد زیرا ما قرنها است که شاهد درگیری های ابدالی ها با غلجایی ها وبارکزیی ها با نورزایی ها هستیم. شاید سلقیه های قبیلوی صاحبان اوغان جرمن باعث این تیت وپاشانی این پورتال شده باشد که ما این را به فال نیک میگیریم

      اگر شما متوجه گفته های اغای تنویر باشید شما شاهد خواهید بود که ایشان فوق العاده ضد ونقیض گویی میکنند. از یک طرف شرایط موجوده در کشور را بد میگویند ولی حاکم ان را که اقای کرزی باشد بیگناه قلمداد میکنند. احمدشاه ابدالی را مدح میکنند ولی هندستان راکه بدست وی خراب شد کبیر میگویند که خود نشانده عدم تعادل روانی این شخص است. این شخص پای خود را از دایره ادب بیرون گذاشته وبرای افتخارات اکثریت این کشور توهین میکند. شما چه فکر میکنید که ایا ما خاموش بمانیم؟ درثانی خدمتتان عرض شود که بنده اصلا اقای سهراب ویا مزاری را نمیشناسم بنا هرچه که تنویر میگوید که گویا یک شخص زیر این نام ها نوشته میکند صرف یک چتیات است وخلاص.

      هدف انکه اقای سهراب برای شما گفتند که گذشته ها را نقد کنید این بود که شما دید بسیار منفی در مورد دودهه اخیر داشتید. جالب است که دیده شود که شما در مورد گذشته ها که پدر پسر وکاکا برادرزاده وبچه کاکا عموزاده خود را میکشت چه دید داشتید؟

    • آقای شبیر کاکر!

      فرمایشات جناب عالی را خواندم و میخواهم به جواب بنگارم که:

      من نه ویس ناصری را میشناسم و نه دنباله رو کسی هستم و نه به کسی اجازه میدهم نظرات خودرا برمن تحمیل کند. در اظهارات تان، شما بیشتر به این آن تاپه زده اید تا اینکه بحث منطقی کرده باشید. شما وقتی از دلقک بازی های شورای نظار یادآور میشوید به آنهایی که بیطرف اند حق دهید که از غولک بازی های فاشیستان نیز یادآوری کنند و وآنرا تقبیح کنند. دیگر اینکه من کسی را که سایت جرمن آنلاین و تلویزیون مسکینغار را ملی بداند به هیچ وجه شایستهء بحث با خود نمیدانم و دیگر به خس و خاشاکی چو شما و امثال شما دست نخواهم زد. موفق باشید.

    • غول تنویره!

      اینقدر هوشیار بودی، چرا ترافیک نشدی. هاهاهاها

      همین حرف های لوده گی ات نشان میدهد که تو چقدر از واقعیت دور استی. چقدر سخنانت جزم اندیشانه و گوساله مآبانه است.

  • مرحبا دوستان عزیزم سپهر ، روشن ، خان و باقی دوستان ارجمند . فقط و فقط با پیشکش نمودن منطق و استدلال که شایستۀ انسان خردمند و دانشمند است میتوان در جنگ و مبارزه با اهریمن تاریکی ها شتافت . راه مان را صرف میتوانیم با مشعل ادب ، اخلاق و دلیل منطقی روشن سازیم . جوانانی که تا هنوز پیرو قاعده های قبولانده شده ، بینش و دید گاه های سفارشی حکام جعلی و جعل پرداز بوده واند ، با مرور نگاشته های شما به حقیقت ها و واقعیت ها پی برده و یا لاحقل در جستجوی گمشده خواهند شد . این حرکت بزرگ و دسته جمعی قلم بدستان وارسته از یوغ بنده گی و چاکری در جهت ارتقای سطح فکری نوباوه گان و اراده بخشیدن در تصمیم گیری سرنوشت شان به کوخ نشینان ، کاخ نشینان دون را لرزه براندام انداخته و تقلا دارند تا این خیزش فکری را به هر عنوان و شیوۀ ممکنه خنثا نمایند .

    راه تان سبز ، ادب و سربلندی به همراه تان باد . خوشه چین خرمن دوستی وصفای محبت شما این حقیر بوده ، است وخواهد بود . مزاری

    • مزاری عزیز. تشکر از نوشته های خوبت. میدانی دوست عزیز, کسی که در فرهنگ قبیله کشتار, رهزنی وچپاول گری را افتخارات تاریخی بداند وخودرا خان وباشنده اصلی ودیگران را مهاجر بداند (درحالکه پیشنه خودشان از قرن هژده میلادی به انطرف صرف در محدوده کوه های سلیمان بوده است) برایش بسیار سخت است که انتقاد شنو ویا جواب شنو باشد. وی باید همیشه بشنود که بابه های وی را دیگران بابا ونه نه کلان وی را انا خطاب کنند وتحمل این را که کسی از قوم دیگر قهرمان خطاب گردد را ندارند وبنا به شخصیت کشی و پروپاگندا روی اورده اند که ما هویت این بی هویتان را خوب شناخته ایم ودرصورت که به چتیات گویی اغاز کنند جواب انهارا با چوب تر میدهیم زیرا:

      تا که نباشد چوب تر
      فرمان نبرد گاو خر

  • هه هه هه ههههههههه

    پنجابی بچه کثیف و بویناک چتلستان خود را قدر میکند ، به خود جواب میدهد و به خود مرحبا میگوید.

    حالا من از دوستان دیگر میخواهم که ببینند که گوربز، خان، سهراب، مزاری، روشن، گردیزی .... همان یک نفر و همان چوچ گک پنجابی های کثیف و دال خور چتلستان است یا خیر ؟

    • یارا تنویرک! واقعاً که از همان غول های اصیل استی!

      او غول، او پادهء نشخوار گر پوسیده، او گوسالهء در اصطبل غنوده ، او استخوان لیس فسیل های فرسوده، او غول خیمه های پلاسیده، چه قدر تو احمق هستی! بدان که جایی کثیف تر از اصطبل محل اقامت تو پیدا نمیشود. نفرین به تو اولاد خیمه زادهء بدوی نامتمدن احمد شاه بینی بریدهء چلمچی! نفرین به هر چه غول و غول زاده است.

    • لعنت و نفرین بر پاکستان( چتلستان)

      لعنت و نفرین بر پنجابی زاده کثیف و بویناک که زیر ده نام از سهراب تا گوربز و گردیزی و مزاری و خان ظاهر شده و با بوی کثیف خود کابل پرس را بویناک میکند.

      لعنت و نفرین بر پنجابی های کثیف و بویناک چتلستان و نوکر شان

Kabul Press is the most read news and discussion website from Afghanistan. Our sources provide breaking news stories and images focusing on human rights, freedom of speech and good government issues. We aspire to honest, factual coverage that promotes criticism and informed discourse from our readers, without censorship.