مهر و یا طویانه ،هرچند کم باشد و یا زیاد، خودش عبارت از نرخ گذاری بالای زن است و حیثیت زن را منحیث یک متاع غرض خرید و فروش پایین می آورد.
بناً هر ملایی که در هنگام عقد نکاه در بدل مهر نکاه را عقد میکند، عبارت از فروختن زن است.
اگر ما یک قرآن را از دکانی در بدل پول بدست می آوریم، هرجند نام آن را هدیه بگذاریم، باز هم درین میان یک معامله صورت میگیرد که عبارت از عرضه و خرید است ، یعنی قرآن فروخته میشود. در مورد مهر نیز چنین چیزی است که عبارت از عرضه و خرید در مقابل وجه نقدی و یا جنسی میباشد.
بناُ در تمام کشور های اسلامی زن منحیث یک متاع بفروش میرسد، ولو با قیمت کم و یا زیاد.
مهر و یا طویانه ،هرچند کم باشد و یا زیاد، خودش عبارت از نرخ گذاری بالای زن است و حیثیت زن را منحیث یک متاع غرض خرید و فروش پایین می آورد.
بناً هر ملایی که در هنگام عقد نکاه در بدل مهر نکاه را عقد میکند، عبارت از فروختن زن است.
اگر ما یک قرآن را از دکانی در بدل پول بدست می آوریم، هرجند نام آن را هدیه بگذاریم، باز هم درین میان یک معامله صورت میگیرد که عبارت از عرضه و خرید است ، یعنی قرآن فروخته میشود. در مورد مهر نیز چنین چیزی است که عبارت از عرضه و خرید در مقابل وجه نقدی و یا جنسی میباشد.
بناُ در تمام کشور های اسلامی زن منحیث یک متاع بفروش میرسد، ولو با قیمت کم و یا زیاد.