Kamran Mir Hazar Youtube Channel
حقوق بشر، مردم بومی، ملت های بدون دولت، تکنولوژی، ادبیات، بررسی کتاب، تاریخ، فلسفه، پارادایم و رفاه
سابسکرایب

صفحه نخست کابل پرس > ... > سخنگاه 85100

چه کسی در موقعیت های دشوار به یاری رژیم ایران می رسد

28 سپتامبر 2014, 22:56, توسط محمد

أبي سعيد الذي قد ذكرناه اذ استاذنه خالد في قتل الرجل فقال لا لعله أن يكون يصلي فقد صح نهي النبي عليه السلام لخالد عن قتله و لو حل قتله لما نهاه رسول الله صلى الله عليه و آله عن ذلك و أخبر رسول الله صلى الله عليه و سلم بالسبب المانع من قتله و هو أنه لعله يصلي فقال له خالد رب مصل يقول بلسانه ما ليس في قلبه فأخبره أنه لم يبعث ليشق عن قلوب الناس فانما عليه الظاهر و أخبرنا عليه السلام انه لا يدري ما في قلوبهم و ان ظاهرهم مانع من قتلهم أصلا ، و قد جاء هذا الخبر من طريق لا تصح و فيه أنه عليه السلام امر أبا بكر . و عمر بقتله فوجده يركع و و جده الآخر يسجد فتركاه و أمر عليا بقتله فمضى فلم يجده ، و أنه عليه السلام قال : لو قتل لم يختلف من أمتي اثنان و هذا لا يصح أصلا و لا وجه للاشتغال به ، و أما حديث عمار في أمتي اثنا عشر منافقا فليس فيه أن رسول الله صلى الله عليه و سلم عرفهم بأعيانهم و هو اخبار بصفة عن عدد فقط ليس فيهم بيان أنهم عرفوا بأسمائهم فسقط التعلق بهذا الخبر و بالله تعالى التوفيق و أما حديث ابن مسعود فانه لا يصح فان قد روينا من طريق قاسم بن أصبغ نا أحمد بن زهير بن حرب نا أبو نعيم عن سفيان الثوري عن سلمة بن كهيل عن رجل عن أبيه عن ابن مسعود فذكر هذا الحديث و قال سفيان عن هذا الرجل الذي لم يسم عن أبيه أراه عياض بن عياض فقد أخبر أبو نعيم عن سفيان انه مشكوك فيه ، ثم لو صح لما كانت لهم فيه حجة لانهم قد انكشفوا و اشتهر أمرهم فليسوا منافقين بل هم مجاهرون فلا بد من أحد أمرين لا ثالث لهما ، اما ان يكونوا تابوا فحقنت دماؤهم بذلك ، و إما أنهم لم يتوبوا فهو مما تعلق به من لا يرى قتل المرتد على ما ذكرنا و أما حديث ابي سعيد فانما فيه أنهم ليسوا مأمونين من العذاب و هذا ما لا شك فيه ليس فيه أن رسول الله صلى الله عليه و سلم عرف كفرهم و أما حديث حذيفة فساقط لانه من طريق الوليد بن جميع و هو هالك و لا نراه يعلم من وضع الحديث فانه قد روى إخبارا فيها ان أبا بكر . و عمر . و عثمان . و طلحة . و سعد بن أبي وقاص رضي الله عنهم أرادوا قتل النبي صلى الله عليه و سلم و إلقاءه من العقبة في تبوك و هذا هو الكذب الموضوع الذي يطعن الله تعالى واضعه فسقط التعلق به و الحمد لله رب العالمين و أما حديث جابر فراويه أبو سفيان طلحة بن نافع و هو ضعيف ، ثم لو صح لما كانت فيه الحجة لانه ليس فيه الا هبوب الريح لموت عظيم من عظماء المنافقين فانما في هذا انكشاف أمره بعد موته فلم يوقن قط بأن رسول الله صلى الله عليه و سلم علم نفاقه في حياته فلا يجوز أن يقطع بالظن على رسول الله صلى الله عليه و سلم .... بلی اقای برویز این صفحه کامل کتاب ابن حزم آندلسی نام کتاب (المحلی ) جلد 11صفحه 224/225 قبلا هم ادرس دادم از بسکه متعصب کور هستی که اصلا نوشته ام را کامل نمیخواندی من نگفتم که در قران اسم از انها امده در اسوره که ذکر شد گفته میشود که بعضی از صحابه میخواستند پیامبر را ترور کند اما موفق نمی شوند بعد علمای خود شما مثل شخص مذکر میگویند انهای که قران میگویند ابوبکر وعمر وغیره بوده این در کتب تشیع هم هست من انها را نیاوردم چون کتاب تشیع برای شما حجت نیست چانچه کتب شما برای ما به اندازه سرگین گاب هم ارزش ندارد همه اش چرندیات است از حرفهایت معلوم میشود که دست بوس ملا زاده هستی چون غیر از انکار دلیل دیگر نداری گفتی تفسیر ابن عباس اره ولی این تفسیر را ابن عباس خودش نوسته بعد از چهار صد سال از پیامبر اسماعیل بخاری که یک ازیک است از ایشان نقل قول کرده تنها مذهب شیعه است که احکامش اش را مستقیم از خاندان پیامبر میگرند هیچ عالم سنی تا هنوز پیدا نشده که انکار کند که امام جعفرصادق از خاندان پیامبر نیست با امامان پیش و بعد ان ولی شما حتی اسم پدر اسماعیل بخاریرا هم نمیدانید یک ادم مجهول الحال بلی اهلبیت بیامبررا خدا در قران ستوده است چرا از انها پیروی نکنیم( إِنَّمَا یُرِیدُ اللَّهُ لِیُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیْتِ وَیُطَهِّرَكُمْ تَطْهِیرًا ) احزاب 33..این ایه را برو به هر تفسیری تو باور داری نگاه کن که درباره کیاهستند من نمیگویم چون باز میگویی الله باری گغته هاهاهاها مثل پهلوان شکست خورده گاهی کفش شما تنک میشود گاه شورت برو بخوان این دلیل هاراتا بخار تان را بند کند تا جای که سر درد بگیرید بلی اهل تحقیق که چشمانش از تعصب کور نباشه که حتی معتبر ترین کتاب خود را هم انکار کند پیش انها کتاب شب های پیشاور ارزش دارد نه پیش شما چون تعصب چشمان شمارا کور وقلب تان را تاریک کرده

جستجو در کابل پرس