Kamran Mir Hazar Youtube Channel
حقوق بشر، مردم بومی، ملت های بدون دولت، تکنولوژی، ادبیات، بررسی کتاب، تاریخ، فلسفه، پارادایم و رفاه
سابسکرایب

صفحه نخست کابل پرس > ... > سخنگاه 85167

چه کسی در موقعیت های دشوار به یاری رژیم ایران می رسد

5 اكتبر 2014, 22:55, توسط محمد

جناب پرویز اگر این حدبث با سنت صحیح در کتب شما نیامده بود هر چیز که شما میگویید دروست است ولی من مطمئینم که تو از روی تعصب اصلا نخواندی حدیث ترور پیامبر هم کاملا صحیح بود من ثابت کردم این را کسی میداند که علم رجال بداند و راوی ها را بشانسند نه تو که سروپاعقده هستی کدام ادم عاقیل این را می پذیزد که از یک شخص در چندین جای حدیث نقل کند بعد در جای ان را رد کند؟؟؟
حدیث قرطاس با سند صحیح امده قبلا تو میگوقتی دین کامل شده نیاز نبود که پیامبر جانشین تعیین کند حالا تازه به راه امدی میگویی اولوالامر باید از بین مسلمانان باشد حالا که قبول کردی اولوالامر را. این بهتر نبود که والوالامررا خود پیامبر تعیین کند ؟ اینکه مردم والوالامر را تعیین کند تضاد با روح وجوهر قران ندارد ولی اگر پیامبر اولوالامر را تعیین کند تضاد با روح وجوهر قرآن دارد؟ هاهاهاههاهاهاها این چه فکر مزخرف است که تو داری آیا تومصلحت اسلام را بهتر از پامبر میدانی ؟؟؟؟؟ تو اصحاب را بشتر از پیامبر می شناسی؟؟؟؟؟؟؟؟ خودت گفتی که نماز با انواع مختلف خوانده میشود بنا بر منطق خودت کجای این نماز که ما میخوانیم با ایه قران مطابقت دارد؟ بنا بر نظر شما باید نماز را مردود دانست یک بام و دو هوا نمیشود ..: 1- «إِنَّني‏ أَنَا اللَّهُ لا إِلهَ إِلاَّ أَنَا فَاعْبُدْني‏ وَ أَقِمِ الصَّلاةَ لِذِكْري»(1)؛ من اللَّه هستم معبودى جز من نيست! مرا بپرست، و نماز را براى ياد من بپادار. 2- «اتْلُ ما أُوحِيَ إِلَيْكَ مِنَ الْكِتابِ وَ أَقِمِ الصَّلاةَ إِنَّ الصَّلاةَ تَنْهى‏ عَنِ الْفَحْشاءِ وَ الْمُنْكَرِ وَ لَذِكْرُ اللَّهِ أَكْبَرُ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ ما تَصْنَعُونَ»(2)؛ آنچه را از كتاب (آسمانى) به تو وحى شده تلاوت كن، و نماز را برپا دار، كه نماز (انسان را) از زشتيها و گناه بازمى‏دارد، و ياد خدا بزرگتر است و خداوند مى‏داند شما چه كارهايى انجام مى‏دهيد. این نماز های که مذاهب مختلف میخوانند تو با آن عقل بیمار و یر کینه ات چطور میتوانی مطابقت دهی با این آیات؟ ؟؟؟؟؟؟ قبلا تو شرط حدیث صحیح را اجماع نمیدانستی تو میگفتی که حدیث که با قران مطابقت نداشته باشد در نزد من ارزش ندارد حالا تو این نماز را با این آیات مطابقت بده حدیث های صحیحین هم که در نزد تو چرندیات است قبلا تو نوشتی که دین تکمیل شده است دیگر هیچ چیری نمانده . فرق بین مذهب حق وبا طل در همین جاست که شما یک ایه را میخوانید بقیه اش را رها میکنید اگر اول با پیامبر مخالفت نمیشد این همه رسوایی در دین اسلام پیش نمی امد . فقط چند روز بعد از شهادت پیامبر قبیله بنی تمیم بخاطر که زکاتش را به آبوبکر ندادند چون میگفت در غدیر پیامبر جا نشین تعیین کرده ما هم بیعت کردیم زکات به علی که چانشین پیامبر است میدهیم نه به آبوبکر همه شان را از دم تیغ کذراندند... اول نوشتی که من غیر از تفسیر ابن عباس از کسی دیگر را قبول ندارم وقتکه از ایشان حدیث در باره علی نقل شد ان هم از اعتبار افتاد بابا بس کن از این بیشتر خودت را مسخره دیگران نکن تو نظر ثابت نداری اول گفتی ابن عباس را قبول دارید بعد گفتی حدبث اش به زباله دانی می اندازم چون به ضرر شما بود در ترور هم همین قسم است از ولید در چندین کتب ضحیح تان حدیث نقل کردید ولی همینکه حدیث به ضرر شما نقل کرد قابل قبول نیست این عاصیت ادم های متغصب است حصوصا عمری ها .. منکم .عطف بر رسول است بی سواد معطوف شرایط معطوف علیه را پیدا میکد وقتک اوالوالامرعطف بر رسول شده معنی خاص میشود وکر نه چرا آن را عطف کند میگفت از خدا ورسول ومؤمنین آطاعت کنید پیش خدا که آسان بود وقتکه عطف میشود بیانگر علتیست . اما اعتراض مالک بر آبوبکر ایشان یک زور جمعه وارید مسجد شده
سپس به طرف ابوبکر رو کرده و گفت: «چه کسی تو را بالای این منبر برده در حالی که وصیش نشسته»؟ ابوبکر او را دشنام داد و گفت: او را از مسجد بیرون کنید. قنفذ و خالد گردن او را گرفتند و او را از مسجد بیرون انداختند. خالد پس از این جریان گفت که از فتنه مالک در امان نیستیم(14).

جنايت خالد در حق مالك و قبيله او

ابوبکر، خالد را برای کشتن مالک فرستاد. مالک آماده جنگ شد و خالد از روی مکر به ایشان امان داد. مالک و قبیله اش شمشیر‌ها را بر زمین گذاشتند و خالد همه را قتل عام کرد یا به اسارت گرفت و در همان شب که سر مالک را از بدنش جدا کرد به زن او تجاوز نمود (15).

در این فاجعه عظیم، لشکریان خالد نیز به باقی زنان قبیله مالک تجاوز کردند. این درحالی است که همه اهل حدیث از گروهی که همراه خالد بودند این گونه روایت کردند: «در میان ما موذن اذان گفت و در میان قبیله مالک نیز موذن اذان گفت و ما نماز خواندیم و ایشان هم نماز خواندند و ما شهادت دادیم و ایشان نیز شهادت دادند». آتش زدن خانه زهرا..ودستور دادن خالد توسط ابوبکربنابراین ایشان را به در خانه فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرستاد تا از علی (علیه السلام) بیعت بگیرند؛ ایشان از بیعت سر باز زد و آن اتفاقات غم انگیز رخ داد. همان حادثه‌ای که برای اهل بیت (علیهم السلام) و شیعیان ایشان تلخ‌تر از کربلا بود .. بخاطر تجاوز خالد به زن شوهردرا عمر هم اعتراض کرد ولی آبو بکر سرسختانه از ایشان دفاع کرد تا بعد ار وفات آبوبکر عمر اورا اذل کرد این فاجعه بزرک فقط چندی بعد از وفات پیامبر انجام گرفت چرا؟؟؟؟؟؟ چون نگذاشتند پیامبر را تا چیزی بنوسد که حتی دو نفر هم با هم اختلاف نداشته باشند .. من از تویک سوال دارم لطفا جواب بده تو از کجامیگویی علی به ابوبکر بیعت کرده؟؟؟؟؟؟

جستجو در کابل پرس