Kamran Mir Hazar Youtube Channel
حقوق بشر، مردم بومی، ملت های بدون دولت، تکنولوژی، ادبیات، بررسی کتاب، تاریخ، فلسفه، پارادایم و رفاه
سابسکرایب

صفحه نخست کابل پرس > ... > سخنگاه 85184

چه کسی در موقعیت های دشوار به یاری رژیم ایران می رسد

8 اكتبر 2014, 20:37, توسط محمد

آقای سادات نیامده توهین را شروع کردی معلوم میشود خیلی احمقی . تو مرا هیچ نمی شناسی تا آمدی بجای اینکه منطقی بحث را شرع کنی چنان عقده وجودت را پرکرده که اون باطن چرکین پلیدت را پنهان نتوانستی تو همین حالا دورغ گفتی مرا حجت السلام گوزی خواندی من این شخص را نمی شناسم شاید کدام رابطه نا ...... با شما داشته که خیلی از دستش ناراحتی به هر حال کلامت را با دروغ آغاز کردی این همه زحمت کشیدی این افسانه را نوشتید که
بدرد عمه ات میخورد هیچ مدرکی هم ذکر نکردی شاید این قصه مادر بزرکت است که در روزهای سردی زمستان برای خواب رفتن ات گغته است حدیث های را که جعلی خواندی در صحیح ترین کتاب های شماست اگر جعلیست حذفش کنید تو انقدر بی عقل وعقب افتاده هستی که بجای اعتراض به کتابهای خودت سری من ناراحت شدی چه توهین کردم حدیث از کتاب خود شماست انتحاری گفتم مگر دروغ گفتم انتحاری غیر شما مگر کسی دیگر هم میکند؟ گفتم مواد مخدر کاشت می کنید مگر دروغ گفتم؟ گفتم مدرسه را اتش می زنید مگر دروغ گفتم؟ اگر اینها را توهین میدانید خوب انجام ندهید .از یک طرف صحیح بخاری و مسلم را صحیح ترین کتابهای تان میدانید خواهر وبرادر قران .. اگر کسی از این کتابها حدیث اورد میشود توهین .. من یک کار گر ساده هستم که در یک کشور بیگانه در حال کار کردنم در این کار خانه 40 نفر کار میکند مسیحی مسلمان و4 نفر بودایی از تایلند هم هست سر کار گر ما یک خارجی هست که به خدا عقیده ندارد ولی میگوید وقتکه من القاعده وطالبان و داعش را میبینم از انسان بودنم خجالت میکشم. یک نفر مسیحی که از کشورهای عربی هست هم با ما کار میکند خیلی ادم خوب است روزی در باره اسلام باهم بحث کردیم این شخص یک جمله گفت که واقعا خجالت کشیدم این جمله را از صحیح بخاری شما گفت من هم ان را پیدا کردم سنت اش را هم خود اسماعیل بخاری تصحیح کرده.......

نزدیکی با عایشه در حال حیض! سند

2030 - حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يُوسُفَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ مَنْصُورٍ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ، عَنِ الأَسْوَدِ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا، قَالَتْ: كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ «يُبَاشِرُنِي وَأَنَا حَائِضٌ.(صحيح البخاري ،ج3ص 48 ،المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي،المحقق: محمد زهير بن ناصر الناصر،الناشر: دار طوق النجاة،مصورة عن السلطانية بإضافة ترقيم ترقيم محمد فؤاد عبد الباقي،الطبعة: الأولى، 1422هـ)

پیامبر با من نزدیکی(جماع) میکرد در حالیکه من حیض بودم!......

300 - وَكَانَ يَأْمُرُنِي، فَأَتَّزِرُ، فَيُبَاشِرُنِي وَأَنَا حَائِضٌ .(صحيح البخاري ،ج1ص 67،المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي،المحقق: محمد زهير بن ناصر الناصر،الناشر: دار طوق النجاة،مصورة عن السلطانية بإضافة ترقيم ترقيم محمد فؤاد عبد الباقي،الطبعة: الأولى، 1422هـ)

عایشه می گوید: رسول خدا صلی الله علیه وسلم به من فرمود که ازار (نوعی پوشش) بپوشم و با من نزدیکی(جماع) می کرد؛ در حالی که من حایض بودم!...

302-حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ خَلِيلٍ قَالَ أَخْبَرَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ قَالَ أَخْبَرَنَا أَبُو إِسْحَاقَ هُوَ الشَّيْبَانِيُّ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْأَسْوَدِ عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ كَانَتْ إِحْدَانَا إِذَا كَانَتْ حَائِضًا فَأَرَادَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يُبَاشِرَهَا أَمَرَهَا أَنْ تَتَّزِرَ فِي فَوْرِ حَيْضَتِهَا ثُمَّ يُبَاشِرُهَا قَالَتْ وَأَيُّكُمْ يَمْلِكُ إِرْبَهُ كَمَا كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَمْلِكُ إِرْبَهُ تَابَعَهُ خَالِدٌ وَجَرِيرٌ عَنْ الشَّيْبَانِيِّ .(صحيح البخاري ،ج1ص 67،المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي،المحقق: محمد زهير بن ناصر الناصر،الناشر: دار طوق النجاة،مصورة عن السلطانية بإضافة ترقيم ترقيم محمد فؤاد عبد الباقي،الطبعة: الأولى، 1422هـ)

عايشه ميگوید: هرگاه يكي از همسران رسول الله صلی الله علیه وسلم دچار قاعدگي ميشد و آن حضرت صلی الله علیه وسلم مي خواست در كنارش بخوابد، به او دستور مي داد كه در حين شدت حيض، ازار (نوعی پوشش)بپوشد. آنگاه در كنار او ميخوابيد. عايشه رضي الله عنها افزود: چه كسي از شما مي تواند مانند رسول الله صلی الله علیه وسلم در چنين حالتي خود را كنترل نمايد؟!
این حدیث تقریبا در 3کتب معتبر شما امده من بعنوان یک مسلمان میگویم این دروغ است وتوهین به جضرت محمد(ص) ولی یک فرد غیر مسلمان مثل من فکر نمی کند .. از ایجاست که شما عمری ها به عمل نا شایست چون انتحار و 90% در صد کاشت مواد در مناطق تان ابروی مسلمانها را بردید و با این کتابهای دورغین و افسانیه تان ابروی پامبر را بردید .. رسیدیم بر سری نوحه وغیره عزیزم این یک عمل شخصیست که به هیچ کسی ربط ندارد اگر صحیح باشد ثوابش مال کسی است که انجام میدهند اگر اشتبا باشد خود انها مواخذه میشود اگر من گناه را انجام میدم فردای قیامت من پاسخگوی اعمالم هستم نه تو . نیاز نیست که تو ناراحت شوی . مثلا نماز تراویح در زمان پیامبر نموده ولی شما الان انجام میدهید این هیچ ربط به ماندارد چون ضرر وفائده اشن متوجه انجام دهنده هست ولی انتحار و کاشت مواد و آتش زدن مکتب این ضررش تنها متوجه انجام دهنده نیست .اگر یک عمری برود درگوشه که کس نباشد خودش را انتحار کند تا به بهشت برود ربط به ماندارد اعتراض هم نمیکنیم اما در باره شیعه دروغ های را نوشتی که خر را هم خنده میگیرد اول اینکه هییچ عالمی شیعی با نوحه سرایی و عزاداری مخالف نیست فقط با قمه زدن آره اکثر علمای شیعه مخالف است در باره شیعه من از کتاب خود اهل سنت مدرک دارم که شیعه در زمان جضرت محمد (ص) هم بوده ........در وقت رحلت، پيامبر (ص) درحالي كه پشت مباركش به سينه اميرالمومنين بود، فرمود:
يا علي الم تسمع قول الله تعالي: ان الذين آمنوا و عملو الصالحات اولئك هم خيرالبريه جزاؤهم عند ربهم جنات عدن تجري من تحتها الانهار خالدين فيها ابدا رضي الله عنهم و رضواعنه. هم شيعتك و موعدي و موعدكم الحوض اذا اجتمعت الاممم للحساب تدعون غرّا محجّلین.
يا علي! آيا شنيده‌اي آيه فوق را؟ ايشان شيعيان تو هستند و وعده‌گاه من و شما كنار حوض كوثر خواهد بود. وقتي كه جمع مي‌شوند خلايق براي حساب، شما را سفيد رويان مي‌خوانند»
اين حديث را، ابوالمويد موفق بن احمد خوارزمي در فصل هفدهم مناقب، حاكم ابوالقاسم عبيدالله بن عبدالله الحسكاني در كتاب شواهد التنزيل، محمد بن يوسف گنجي شافعي در كفايت الطالب، ص١١٩ ، سبط ابن حوزي در تذكره خواص الامه في معرفه الائمه، ص ٣١ نقل كرده‌اند.

همچنين جلال الدين سيوطي كه در قرن نهم او را مجدد طريقه سنت مي‌دانستند، از جابربن عبدالله انصاري نقل كرده است كه گفت:
در خدمت پيامبر بودم كه علي (ع)‌وارد شد. پيامبر فرمود:
«والذي نفسي بيده ان هذا و شيعته لهم الفائزون يوم القيامه فتنزل: ان الذين آمنوا و عملو الصالحات اولئك هم خيرالبريه»
قسم به كسي كه جانم در دست اوست. اين مرد و شيعه او روز قيامت رستگارانند و آنگاه بود كه آيه فوق نازل شد.

ابن حجر عسقلاني در باب ١١ صواعق از حافظ جمال الدين محمد بن يوسف زرندي مدني نقل كرده است كه: چون آيه مذكور نازل شد، پيامبر فرمود: يا علي انت و شيعتك خيرالبريه تاتي يوم القيمه انت و شيعتك راضين و ياتي عدوك غضبانا مقمحين فقال: من عدوي؟ قال: من تبرء منك و لعنك
يا علي تو وشيعيان تو خيرالبريه هستید. مي‌آييد روز قيامت تو و شيعيانت در حالي كه از خدا راضي و خد اهم از شما راضي است و مي‌آيند دشمنان تو خشمناك: دست‌هايشان به گردنشان آويخته. پس اميرالمومنين عرض كرد: كيست دشمن من؟ فرمود: كسي كه بيزاري مي‌جويد از تو و لعن مي‌نمايد تو را.
این حدیث قبول کنی یا نکنی در کتب خود شماست گفتی پرویز شیعه است چقدر جاهل و احمق هستی تو بخدا از او کرده یک حیوان چنگل مازون بیشتر عقل دارد این هم مثل ان مردک بلوچ در تلویزیون (کلمه) شیعه است اره هاهاهاهاهاهاها برو عمری دورغ در ذات شماست

جستجو در کابل پرس