Kamran Mir Hazar Youtube Channel
حقوق بشر، مردم بومی، ملت های بدون دولت، تکنولوژی، ادبیات، بررسی کتاب، تاریخ، فلسفه، پارادایم و رفاه
سابسکرایب

صفحه نخست کابل پرس > ... > سخنگاه 85801

بخشی از جنایات سید منصور نادری در نامه سرگشاده به اشرف غنی احمدزی

6 دسامبر 2014, 21:39, توسط فرید

ظاهرً حامیان پسران سید کیان را چند گروپک معلوم الحال تشکیل میدهند. یک گروه دلقکانی هستند که در بزم می و معشوق فسق و فجور این خانواده دخیل بوده واز هر جرم وجنایت و معامله گری وخدمت گذاری ذلت مندانۀ ایشان به صاحبان قدرت با چکچک و آفرین استقبال می کنند و از هیچ گونه خواری وآبروریزی ابائی ندارند، چنانچه هنگام انتخابات کوچی متعصب و نژاد پرست دیده شد که به اصطلاح فرد با سواد این خانواده چگونه به یک انسان دلقک نما القاب بلند بالای " سپهسالار فکری وسیاسی" را بکاربرد.
گروه دوم ابن الوقتانی هستند که در بزنیس و تجارت ایشان شریک بوده ومنفعت فردی و شخصی را نسبت به همه چیز ترجیح داده و در قبال آگاهی وروشن ساختن اذهان مردم نا آگاهش بی تفاوت بوده و آنچه از مفکورۀ مسموم بادارانش تراوش نماید آنرا چون وحی منزل به تبلیغ می گیرند. متاسفانه در بین این گروپک اشخاص تحصیل کرده وبا سواد نیز وجود دارند که سواد و تحصیل را فدای زخارف کثیف دُنیوی ساخته واز نهیب وجدان خودرا فارغ ساخته اند.
گروه سوم افراد مسن و سالخوردگانی بیسوادی هستند که سالهای سال تحت حاکمیت این خانواده عُشر، زکات وانواع نذرو نیاز داده اند و محبت این خانواده در قلب و ذهن شان نقش بسته و شعار نا بخردانۀ " امر پیر و قضای مرید " سدی عبور ناپذیر برای شان ساخته است. مضرت این گروپ را نیز نمی توان دست کم گرفت زیرا سر کوب کنندۀ نسل جوان خانواده خود هستند وتوسط اینها اختلافات خانوادگی را ایجاد کرده و موجب بسا نفاق و شقاق فامیلی شده اند.
گروه چهارم افراد جفا دیدۀ هستند که سید منصور هنگام قدرت و حاکمیت فرقه 80 ولواهای ملیشه ای خود فرزندان واقارب شانرا مضر تشخیص داده وبخصوص عدۀ از منورین دوشی را عامل بربادی حاکمیت قلابی مذهبی شان تصور کرده و به نحوی از انحا آنهارا ازبین برده اند، این طبقه از آینده می ترسند که مبادا سید منصور در اثر چاپلوسی، پای بوسی و خدمت گذاری به مقام های قدرت آلوده به اقتدار برسد و بار دیگر اینها مورد ظلم و جفا قرار گیرند.
گروپ پنجم کسانی هستند که سید منصور به جلب وجذب کلانها و بزرگان قومی از طریق دادن موتر،انواع تحایف و پهلوی خود نشاندادن وتمجید وتوصیف اورا مامور ومؤظف به اطاعت مردمش نموده و این کلانهای فروخته شده سعی وتلاش می ورزد تاعُشر ونذرو نیاز را که درواقع بیعت وسر سپردگی دینی مردم اسماعیلیه محسوب می شود، به این خانواده تقدیم کنند ودر قطار مریدانش داخل شوند. علت دوام محیلانه این نام فروش مذهبی عوامل فوق است که تذکر داده شد.

جستجو در کابل پرس