اقاى بى نمک واقعا که بى نمک صحبت کرديد من براى شما از نابود سازى اثار علمى و فرهنگى کشورت که توسط فرهنگيان وحدتى و ايرانى صورت گرفت سخن ميگويم تو هنوز هم در گل سرخ هزاره گى خود بند هستى ازبين بردن اثار پشتو در دوران صفوى ها فرهنگ بود ؟ از بين بردن تمام اثار قلمى به زبان پشتو در دوران چنگيز خايين و باز ماندگآنش مگر فرهنگ بود ؟ جمعى اورى کتاب هاى پشتو در دوران ظاهر شاه خايين توسط ستمى هاو ايرانى ها و سوختاندن انها در عقب پولتخنيک کابل مگر فرهنگ بود؟
چندى قبل در باز سازى وزارت صحت عامه هرات از موزاييک و کاشى هاى استفاده شد که از ايران وارد ميشد در عقپ ان کاشى ها نام محمد و نام عمر را نوشته بودند و انرا در دهليز هاى ان شفاخانه کار کرده بودند که خپر ان از تمام رسانه ها نيز نشر شد اما تا امرو نسپت نفوذ که ايران در هرات دارد موضوع سرد ساخته شد مگر اين کار قبله مقدس شما ايرانى هاى با فرهنگ فرهنگ گفته ميشود ؟
اقاى بى نمک واقعا که بى نمک صحبت کرديد من براى شما از نابود سازى اثار علمى و فرهنگى کشورت که توسط فرهنگيان وحدتى و ايرانى صورت گرفت سخن ميگويم تو هنوز هم در گل سرخ هزاره گى خود بند هستى ازبين بردن اثار پشتو در دوران صفوى ها فرهنگ بود ؟ از بين بردن تمام اثار قلمى به زبان پشتو در دوران چنگيز خايين و باز ماندگآنش مگر فرهنگ بود ؟ جمعى اورى کتاب هاى پشتو در دوران ظاهر شاه خايين توسط ستمى هاو ايرانى ها و سوختاندن انها در عقب پولتخنيک کابل مگر فرهنگ بود؟
چندى قبل در باز سازى وزارت صحت عامه هرات از موزاييک و کاشى هاى استفاده شد که از ايران وارد ميشد در عقپ ان کاشى ها نام محمد و نام عمر را نوشته بودند و انرا در دهليز هاى ان شفاخانه کار کرده بودند که خپر ان از تمام رسانه ها نيز نشر شد اما تا امرو نسپت نفوذ که ايران در هرات دارد موضوع سرد ساخته شد مگر اين کار قبله مقدس شما ايرانى هاى با فرهنگ فرهنگ گفته ميشود ؟